Pagina's

dinsdag 6 september 2022

Tulpen. Tulips. Allemaal stippen. All dots


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Oud - Old
Nieuw - New


Voor dit kaartje heb ik een "oud"
kaartje en een gedeelte van een
bijpassend scrapvel gebruikt.
Zo maak ik van iets "ouds"
weer iets "nieuws".

Dit kaartje gaat voorlopig
de voorraaddoos in. Ik heb
nog geen tekst toegevoegd,
dat kan ik altijd nog doen.

De vorige week liet ik een klein
kerstkaartje zien en ik vond het
zo'n leuk model dat ik het kaartje
nogmaals heb gemaakt. De
video met het grote formaat
kun je "hier" terug kijken.

Gesloten - Closed

Het kaartje meet 9 cm bij 9 cm.

Tulpen - Tulips

Zodra je het kaartje open vouwt,
komen de tulpen, tulips, tevoorschijn.

Achterkant - Back side

De achterkant van het kaartje,
waar ik nog tekst op "kwijt" kan.

Stippen - Dots

Om alle randen van stippen,
dots, te voorzien heb ik diverse
oplegvellen meerdere malen
door de stansmachine gehaald.
Het was een gigantische klus,
toch het is me uiteindelijk gelukt.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

4 opmerkingen:

  1. Super leuk , en je dots zijn top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En handig om te recyclen! Het model is ook grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo een oude kaart her te gebruiken. Mooi model. Je vorige kaart met dit model is ook een mooie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.