Pagina's

zondag 5 februari 2023

Vazen met bloemen. Vases with flowers

Zomaar een kaartje, Just a card, Waxpapier, Wax paper, Ink, Stempel, Stamp, Bloemen, Flowers, Vazen, Vases, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vraag - Question


De "Zomaar"-kaartjes zijn de deur
uit gevlogen en weten jullie waarom?

Jaenet


Van Jaenet Vos kreeg ik vorig jaar
zomaar een heel LIEF kaartje, en dat
vond ik zo ontzettend GEWELDIG.
We kennen elkaar niet eens persoonlijk,
Jaenet is een Facebook-vriendin.

Idee - Idea


Jaenet heeft mij op het idee gebracht
om ook kaartjes "Zomaar" te gaan
versturen. Zo ook dit "Zomaar"-kaartje.
"Hier", "hier" en "hier" zou je nog
enkele "Zomaar"-kaartjes kunnen zien.

Gevoel - Feeling


Ik hoop dat mijn "Zomaar"-kaartjes
hetzelfde gevoel geven aan degene die
de kaartjes mochten ontvangers,
als het kaartje van Jaenet mij gaf.

Dank je wel Jaenet voor dit idee
en ook voor de tekst in het kaartje.

Zomaar, een kaartje voor jou
Zomaar, omdat het kan
Zomaar, bloemen voor jou
Zomaar, geniet er van

Waxpapier - Wax paper

Zomaar een kaartje, Just a card, Waxpapier, Wax paper, Ink, Stempel, Stamp, Bloemen, Flowers, Vazen, Vases, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU
Het lijkt wel of ik verslaafd ben
aan het waxpapier, wax paper,
de strijkbout, the iron en inkt!

Ik kan jullie verzekeren dat dat
niet het geval is. Toch zal ik
het waxpapier, wax paper vaker
proberen te gebruiken met andere
kleuren inkt en andere stempels.

Zomaar - Just

Zomaar een kaartje, Just a card, Waxpapier, Wax paper, Ink, Stempel, Stamp, Bloemen, Flowers, Vazen, Vases, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU
Met een witte gelpen heb ik enkele
bloemhartjes aangestipt en kleine
oranje plakpareltjes toegevoegd.

Challenges


Febr. Challenge Creative Inspirations
Challenge 581 - 582 Word Art Wednesday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende kaart super mooi gemaakt. En je word helemaal blij van een zomaar kaartje dat op je mat valt Wilma!! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een geweldige kaart! En mooi om zomaar een kaart te sturen en te krijgen. Echte post is gewoon veel leuker. Ik stuur inderdaad ook regelmatig zomaar kaarten, maar dan wel aan familie en vrienden. Juist als ze het niet verwachten is het zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt hele warme kleuren gebruikt op je mooie kaart Wilma. Fijn geheel is het geworden zo.
      Nog een fijne zondag.
      GROET, Wilma.

      Verwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.