Pagina's

zondag 25 december 2022

Zomaar een andere "tijd". Just another "time"


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Zomaar een andere "tijd"
Just another "time"


Dit is toch echt een ander kaartje
dan het kaartje dat ik jullie de
vorige week zondag heb laten zien.
"Hier" kun je de verschillen bekijken.

Anita en GerJanne


Anita zei de vorige week in haar
opmerking dat ik/wij iedere dag stil
"moesten" staan bij de tekst die ik
vandaag opnieuw heb gebruikt.
En GerJanne zei dat ik wel vaker
zo'n kaartje mocht maken. Et voilĂ ! 

Zomaar - Just


Ik heb aan dit kaartje "zomaar"
toegevoegd en de tekst op een
andere manier gestempeld en geen
extra grote zwarte rand gestanst.

Neem de tijd - Take time

Take time to enjoy

Zomaar - Just

"Zomaar" 2x gestanst en op
elkaar op de kaart geplakt.

 Ook wens ik langs deze weg iedereen
Fijne Feestdagen, Happy Holidays

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.