Pagina's

zondag 23 juli 2023

Ik houd zielsveel van je. I love you to the moon and back

Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,
Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU

Gewonnen - Won

Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU
Omdat ik, samen met 2 andere dames, met
heb gewonnen, mocht ik bij Eve van
Mirtillamente 2 digi's uitzoeken en
met 1 van de digi's heb ik weer
een kaart gemaakt. Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU

Ik houd zielsveel van je
I love you to the moon and back

Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU
De maan en de bloemen heb ik gekleurd
met Marco Raffine kleurpotloden en de
tekst "I love you to the moon and back,
ik houd zielsveel van je, heb ik geprint,
gestanst en opgeplakt. Ik vind de tekst
wel van toepassing op de digi.....toch?

Schets - Sketch


Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU
Dit is de schets, sketch, van
Cheerful Sketches, die ik heb gebruikt
om bovenstaand kaartje te maken.

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

July challenge A Place to Start
Challenge 7 Beautiful Blossoms
(Geel, groen, blauw en bloemen)
Challenge 122 Cheerful Sketches
Challenge 259 Creative Fingers
Challenge 247 Creative Moments
Week 27 Digi Choosday
Challenge 22 Mirtillamente
Challenge 56 The Paper Funday
Challenge 605-606 Word Art Wednesday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

PS binnenkort kom ik met leuk nieuws
Moon, Bloemen, Flowers, Ik houd zielsveel van je, I love you to the moon and back, Mirtillamente, Marco Raffine, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU

18 opmerkingen:

  1. A very pretty design and lovely focal image, many thanks for sharing some Summer Blues with ua at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Wilma. Alles weer zo goed op elkaar afgestemd en netjes gewerkt. Maar dat is jou niet vreemd. 🙂 Hele mooie stempel ook
    en gefeliciteerd met je toppertje, weer leuk voor je!
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meteen een kaart hebt gemaakt met je pas gewonnen digi. Het is een supermooi kaartje gewonnen en de tekst past er perfect bij.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma en mooie tekst ook. Gefeliciteerd met je gewonnen digi's. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully created card and colored so prettily too!
    Thank you for joining our challenge at Beautiful Blossoms!
    Diane BB DT
    {Nellies Nest}
    {Beautiful Blossoms}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely image and beautiful coloring. Thanks for joining us at the Beautiful Blossoms and Paper Funday Challenges. We look forward to more from you soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is very pretty and a lovely sentiment for the image.

    Thanks for playing along with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful coloring of your very lovely new image! Thank you so much for joining the Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige uitwerking van de schets !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje en wat een mooie digi heb je uitgekozen! Mooi met die tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You've used such pretty colours and the layout is so effective. Thank you for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It looks so beautiful! Love this moon and your card! Thanks for sharing with us at DigiChoosday! Christin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous design. Thank you for sharing at allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely beautiful use of this wonderful Mirtillamente image!
    Thanks so much for sharing with us at Mirtillamente, we love to see everybody’s entries. We are a home for creativity! Good luck and do come back!
    Hugs,
    Jackie,
    Mirtillamente DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Heel erg mooi. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing coloring and love the design 😍
    Thanks for joining the challenge at Polkadoodles challenge!
    Hope to see you again soon.
    Nunzia DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card - very elegant.

    Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.