Pagina's

zondag 9 juli 2023

Origami, stansen en stempels. Origami, dies and stamps

Origami, Boot, Boat, Riet, Reed, Zonsondergang, Sunset, Vlinders, Butterflies, Bomen, Trees, Stempels, Stamps, Dots, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Origami, stansen en stempels
Origami, dies and stamps


Of dit nou zo'n succesvolle combinatie
is, weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Met "dit" bedoel ik de combinatie van
silhouet-knippen, e.e.a. opplakken,
stempels zetten met VersaMark inkt,
bestrooien met embossingpoeder en
het gebruiken van de heattool.
Zodra je het embossingpoeder verwarmt,
lijkt de lijm weer vloeibaar te worden
en gaat het origami-papier bol staan.

Nog een keer - Again

Origami, Boot, Boat, Riet, Reed, Zonsondergang, Sunset, Vlinders, Butterflies, Bomen, Trees, Stempels, Stamps, Dots, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Omdat ik geen foto's van dichtbij
heb genomen laat ik het kaartje
nog een keer, again, zien.

Gewoon of designpapier
Plain or patterned paper


Bij As you like it moet je uitleggen
wat je favoriete papier is! Daar heb ik
absoluut geen moeite mee, want als je
mijn blog bekijkt zie je het antwoord
al bijna vanzelf. Ik gebruik het liefst
gewoon papier, plain paper, in plaats
van designpapier, patterned paper.

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

July challenge A Place to Start
Challenge As you like it
July challenge Ching Chou Kuik
Challenge 7 Corrosive Ch.blog
Challenge 258 Creative Fingers
Challenge 79 Do-Al(l) Kreatives
Challenge 297 Dream Valley
Challenge 22 Mirtillamente

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, I love the scene you've created and the contrast it creates with the dark background. Thanks for joining us at A Place To Start. Hugs, María.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijmprobleem kan ik niet zien op de foto, ik vind het wel een heel leuk resultaat.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Wilma....het ziet er toch goed uit....niks mis mee hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En tóch is het 'n mooi kaartje geworden hoor Wilma. Als je de foto uitvergroot, kun je het veel beter zien. Gaaf gedaan zo!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very serene card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is en heel mooi kaartje!
    Ik kan niet zien wat er eventueel niet goed gegaan is , hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful. Love the colors.
    Thank you for taking part in the Mirtillamente challenge!
    Good luck and I hope to see you again.
    Alena DT Mirtillamente

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card! Thanks for joining us at A Place To Start!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty work.. I love the colours and the scene! Nice make!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card, thank you for your participation at The Corrosive Challenge Blog!
    XOXO
    DT member Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.