Pagina's

zondag 27 augustus 2023

Mooie vlinder. Beautiful butterfly

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Mandela, Vlinder, Butterfly, Orange, Stamp, Stencil, Studio Light, Marco Raffine, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit felicitatiekaartje heb ik gemaakt met
een stempel, stansen, stencil (3 lagen),
plaksteentjes en mijn kleurpotloden.

Vlinder - Butterfly

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Mandela, Vlinder, Butterfly, Orange, Stamp, Stencil, Studio Light, Marco Raffine, Crealies, All4You, ALL4YOU,
De vlinder, butterfly, is gemaakt met
een stencil dat je meerdere keren gebruikt.
De eerste laag is een egale vlinder, de
tweede laag is de "tekening" op de vlinder,
butterfly, en de derde laag enkele punten.

Herinneren - Remember


Zolang ik het me kan herinneren, remember,
is de vlinder mijn favoriete dier.

Mandela

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Mandela, Vlinder, Butterfly, Orange, Stamp, Stencil, Studio Light, Marco Raffine, Crealies, All4You, ALL4YOU,
De mandela-stempel heb ik met mijn
Marco Raffine kleurpotloden gekleurd.

Challenges


Met dit felicitatiekaartje wil ik
graag meedoen aan:

August challenge A Place to Start
Challenge As you like it
(mijn favoriete dier.....altijd al)
Challenge 75 Crafty Animals
Challenge 249 Creative Moments
Week 32 Digi Choosday
Challenge 564 The Paper Shelter
August challenge Triple B
Challenge 609-610 Word Art Wednesday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Prachtige vlinderkaart Wilma.
    Mooi in deze kleur.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje weer Wilma.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig werkje heb je gemaakt Wilma, erg mooi gedaan. Lekker fris kleurtje heb je gebruikt!
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart, Wilma. De vlinder is ook mijn lievelingsdier. Als kind zicht ik altijd rupsen om ze te laten ontpoppen, want een vlinder in een potje vond ik eigenlijk zielig..😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful design and gorgeous butterfly! Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful dimension created on your butterfly wings and a lovely design. Thank you so much for joining the Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A pretty design and colours and the Butterly makes it perfect for our theme at Allsorts challenge this week, thank you.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Wilma, this is SO SO pretty! Love the color & design! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Die vlinder is zo mooi gelukt. Dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles challenge this week! Succes.

    Groetjes Renske, Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely! Great detail! Thanks so much for sharing with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's a beautiful butterfly. Thank you for sharing your favourite animal with us at AYLI. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is beautiful,

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.