Pagina's

zondag 6 augustus 2023

Voorstellen. Propose

Voorstellen, Propose, Kleuren met Potloden, Coloring with Pencils, All4You, ALL4YOU,

Voorstellen. Propose

Een gedeelte van onderstaand bericht stond op
1 augustus op het Kleuren met Potloden-blog,
want samen met Caroline en Mirande zit ik
vanaf 1 augustus in het KmP-designteam.

Zoals ik op mijn blog mijn blogberichten
begin, wil ik ook hier bij KmP beginnen.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Wilma en ik ben getrouwd
met Arnold. Wij zijn de trotse ouders van
3 volwassen zonen.....Paul, Ron en Ben,
2 schoondochters.....Tanya en Kaitlin en
wij zijn de trotse grootouders van
4 kleinkinderen.....Eva, Max, Luc en Evan.

Mijn eerste creatieve bezigheid was
het stekken en verzorgen van bloemen
en planten. Ook stond de naaimachine
regelmatig op tafel om poppenkleding te
maken en later kleding voor onze jongens.
Maar ja, kleine kinderen worden groot
en in oktober 1994 kwam de volgende
verslaving om de hoek kijken, kaarten,
labels en doosjes maken. Om e.e.a. met
meer mensen te delen ben ik in november
2010 mijn blog begonnen: All4You.
In 2012 mocht ik starten als DT-lid
bij Papicolor en tegelijkertijd bij Crealies.
Het Papicolor-blog is in 2020 gestopt en
bij Crealies ben ik zelf na 10 jaar gestopt.

Toen Angela mij een tijdje geleden vroeg om
DT-lid bij Kleuren met Potloden te worden,
heb ik toch wel even getwijfeld.....wil ik me
weer opnieuw "vastleggen ", wil ik die
nieuwe uitdaging aangaan? Wij hebben een
druk leven.....we ondernemen van alles met
de kinderen en we passen op de kleinkinderen.

Nu heb ik dan toch volmondig "ja" gezegd
en ik hoop nog lang te blijven kleuren.

Voorstellen, Propose, Kleuren met Potloden, Coloring with Pencils, All4You, ALL4YOU,

2 opmerkingen:

  1. Welkom in het DT Wilma. Gezellig dat je ons DT komt versterkten en we hopen lang van je creaties/kleurwerk te genieten.

    Fijne zondag.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Wilma, ook leuk voor je! Past goed bij jou, want je kleurt prachtig! Veel succes gewenst, maar dat gaat jou wel lukken! 👍
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.