Pagina's

zondag 3 september 2023

Grote en kleine parels. Big and small pearls

Zomaar, Just, Placemat, Bloemen, Flowers, Meeldraden, Stamens, Big, Parels, Pearls, Vierkanten, Squares, Dots, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Na mijn eerste "placemat"-kaartje volgt
vandaag een tweede "placemat"-kaartje.

Zomaar - Just like that


Ook wil ik weer starten met het maken van
"zomaar"-kaartjes, "just like that" cards, en
deze ga ik over een tijdje weer versturen.

Ontvangen - Receive


Mocht jij nou graag zo'n kaartje ontvangen,
receive, geef dan je adresgegevens door
en wie weet.... ontvang jij ook een kaartje
.....zomaar, just like that. Dat kan met een
2de reactie, die ik dan niet zal publiceren.

Parels - Pearls

Zomaar, Just, Placemat, Bloemen, Flowers, Meeldraden, Stamens, Big, Parels, Pearls, Vierkanten, Squares, Dots, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Om dit kaartje extra te versieren heb ik
rond de "bloem", op de plaatsen van
de uiteinden van de meeldraadjes,
kleine parels, little pearls, geplakt.

Eervolle vermelding
Honorable mention


Zomaar, Just, Placemat, Bloemen, Flowers, Meeldraden, Stamens, Big, Parels, Pearls, Vierkanten, Squares, Dots, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Voor dit kaartje heb ik bij A Perfect
Time To Craft een eervolle vermelding,
honorabel mention, ontvangen.
Zomaar, Just, Placemat, Bloemen, Flowers, Meeldraden, Stamens, Big, Parels, Pearls, Vierkanten, Squares, Dots, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge 8 Beautiful Blossoms
Challenge 565 The Paper Shelter
Challenge 8 We Love to Create
Challenge 611-612 Word Art Wednesday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Wilma.
    Leuk hoe je de bloem hebt versierd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a very pretty card and wonderful technique. Thanks for joining us at the Beautiful Blossoms Challenge, we hope to see more of your lovely designs soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is dit ook geworden Wilma en leuk bedacht! En van harte met je toppertje, altijd leuk. 👍
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely beautiful card, Wilma! Thanks for joining us on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck to you! Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous design. I love your added flowers and pearls. So pretty! Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart is het. Ik ga eens even kijken wat een placematkaart is. Tenminste ik heb op de link eronder geklikt......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh.... dát bedoelde je, hihihi... leuk om iets met dingen te doen die je bewaard hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a pretty card with this FUN four-square design. Thanks for sharing your wonderful art with us at Word Art Wednesday, Wilma. It's always very much appreciated.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.