Pagina's

woensdag 27 september 2023

Zachtroze en appelblauwzeegroen. Soft pink and apple blue sea green. Welke kleur? Which colour?

Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Welke kleur? - Which colour?


Oeps.....welke kleur, which colour is
appelblauwzeegroen, apple blue sea green?

Appelblauwzeegroen
Apple blue sea green


Zodra ik in een vertaalprogramma
appelblauwzeegroen intoets verschijnt
de Engelse tekst apple blue sea green.
Zo weet je nog niets.....hihihi.

Inspiratiefoto
Inspiration photo

Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Gelukkig is er een inspiratiefoto,
inspiration photo, waar ik toch
wel mee uit de voeten kon.

Kleurenkaartenteam


Bij het zachtroze van Sarah koos
Caroline appelblauwzeegroen.

Vogel - Bird

Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Deze appelblauwzeegroene vogel, bird,
zit op een tak te wachten om zijn "huisje"
op te zoeken, waar zijn vrouwtje wacht,
maar eerst nog kijken wat de eekhoorns,
squirrels, allemaal op de grond vinden.

Eekhoorns - Squirrels

Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Deze eekhoorns, squirrels, zijn onder het
vogelhuisje op zoek naar voedsel en zo
te zien hebben ze al het e.e.a. gevonden.

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge 62 Creations in Pink
Challenge 262 Creative Fingers
Challenge 613-614 Word Art Wednesday

Top 3


Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Met dit kaartje ben ik bij Creations in
Pink in de Top 3 terecht gekomen.
Zachtroze, Appelblauwzeegroen, Soft pink, Apple blue sea green, Eekhoorns, Squirrels, Vogel, Bird, Harten, Hearts, Home, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

23 opmerkingen:

  1. Hihihi..... ja ik vond de benaming heel leuk! Als ik de kleur zie denk ik het zit tussen turkoois en petrol in. Ik vind je kaart goed gelukt! EN dat tent modelletje is zo ontzettend leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A really effective card with the aperture and little creatures, many thanks for sharing at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, diezelfde reactie had ik ook: "welke kleur?", maar ik vind het inmiddels helemaal een leuk woord. Je maakte een gezellige kaart met je vogeltje en eekhoorns, Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met mooie stansen, Gefeliciteerd met je topper xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met doorkijkje! En volgens mij heb je precies de goede kleuren gevonden.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met deze kleuren. Een moeilijk woord maar een mooie kleur groen. Proficiat met je topper. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje Wilma....en weer een topper....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful design, Wilma. Such pretty colors and gorgeous dies! Many thanks for joining us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ingewikkelde kaart, maar wel supermooi met veel details.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart heb je gemaakt met deze kleur met die aparte naam.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, mooi bedacht zo. Helemaal in de kleuren van het KKT . Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gezellig kaartje met een verhaal, kun je "voorlezen"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Wilma, this is just AWESOME! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Owner
    Sisterhood of Crafters
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A fabulous aperture card design, thank you for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha dat Haag ik dus ik.
    Ik dacht, huh????? wat is dat voor een kleur?
    Uiteindelijk denk ik dat ik wel de juiste kleurtjes heb gevonden.
    Wat een mooie kaart laat jij zien.
    Het model, prachtig.
    En je berichtje erbij is ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Wilma,
    Appelblauwzeegroen is gewoon een Belgische uitdrukking voor turkoois, een combinatie van blauw en groen... Voila, nu je dat weet, weet je ook meteen dat je de juiste kleur gebruikte. Jouw kaart is ook super leuk geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf box kaartje! Ik moest ook even zoeken naar de kleur, maar het schijnt toch een bekend woord te zijn. Vocabulaire weer wat uitgebreid ;)
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi boxkaartje met de leuke kleurencombinatie wat een schattige diertjes heb je gebruikt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT CIP

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.