Pagina's

donderdag 11 juni 2020

CaS - Van harte met 3 Pigment Colorzz

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/06/cas-van-harte-met-3-pigment-colorzz.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is een CaS-felicitatie-kaartje dat ik gemaakt heb met
3 kleuren Pigment Colorzz, nl. no. 01, no. 05 en no. 11.

Helaas ben ik niet tevreden met dit kaartje. Ik kan er
dan ook niet nog meer over vertellen. Ik mis iets!
Kunnen jullie mij helpen? Tips zijn heel erg welkom.

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/06/cas-van-harte-met-3-pigment-colorzz.html
En een close-up van de vlinder op een achtergrond

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Het is toch geen onaardig kaartje hoor Wilma, leuk gedaan met die cirkels
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een leuke kaart met die cirkels en vlinders. Maar ik kan me voorstellen dat het qua lay-out mooier is wanneer er iets komt op de lege witte plek rechts op de kaart. Misschien daar de tekst plakken in plaats van in de cirkels, of een extra tekst?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.