Pagina's

zaterdag 20 juni 2020

Voor mijn moeder - For my Mam

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/06/voor-mijn-moeder-for-my-mam.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Nog een kaartje met een vlinder en bloemen
die ik tijdens een opruimpoging heb gevonden.
Dit kaartje heb ik voor mijn moeder gemaakt.

Met Pigment Colorzz no. 11 heb ik de verschillende
achtergronden gemaakt. Op sommige delen heb ik extra
poeder en op andere delen juist minder poeder gebruikt.
Alle cirkeltjes zijn verhoogd opgeplakt.

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/06/voor-mijn-moeder-for-my-mam.html
Deze bloemen zijn uitverkocht, maar er zijn nog
andere bloemen in de webshop van Crealies te vinden.
Mocht je interesse hebben.....kijk dan bij Set of 3 en
bij Duo Dies (soms wel even naar beneden scrollen).

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.