Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Clean and Simple


Hallo lieve luitjes,

Wat hebben jullie massaal gereageerd op het witte kaartje van mijn vorige blogpost.....heel ♥-elijk dank hiervoor. 
Het volgende witte kaartje is in "de maak", maar dat kaartje mag ik nog niet laten zien.

Op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch heb ik kennis mogen maken met Miranda van het 
Mi Cas es su Cas Challenge blog en nu wil ik met dit vlinderkaartje meedoen aan challenge nr. 9.
Het kaartje moet voldoen aan de volgende eigenschappen: 1 laag, 1 afbeelding en 1 sentiment.

Gebruikte materialen:
Crème papier
Distress inkt Vintage Photo
Tekststempeltje "Vlindergroetjes" van Crealies

Liefs Wilma

Challenge nr. 9 bij Mi Cas es su Cas (nr. 20)

30 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Ik zou zo zeggen geslaagd met de opdracht het is een mooi kaarttje geworden, zo zie je maar eenvoud siert.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is eens een hele andere Wilma!! Mooi gedaan! Leuke tekst erbij, en de gesponste achtergrond doet het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er simpel uit maar heel erg mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. clean simpel en mooi Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie mooi geworden, heel chique eigenlijk ook wel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Wilma!!

    Antwoord op je vraag: De kerstboompjes op mijn kaart en de tekst zijn idd bewerkt met zilverkleurige embossing poeder.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma, en weer een nieuwe uitdaging gevonden!!! Chic hoor in al zijn eenvoud!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Minder is meer Wilma...dat zie ik helemaal in deze mooie kaart! Jammer dat ik er zelf niet zo goed in ben...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die 'eenvoudige' kaartjes toch mooi zeg! Missie geslaagd hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, wat een mooie kaart simpel maar heel mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma, ja klopt, dat weet ik nog!!! Wat leuk dat je mee komt doen met MCSC, bedankt! En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Na het: ik heb kennis mogen maken met Miranda, was ik benieuwd wat er nog ging komen, maar het verhaal hield daar al op, hahahaha. Ik dacht er komt nog iets als: en dat was leuk of geweldig, Whahahahaha. Heel veel groetjes! Het was leuk dat ik je ontmoette!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma en die witte hieronder is beeldschoon.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zelfs zo simpel is heel erg leuk zeg,
    woowww.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart joh, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma

    Goed gelukt dan je opdracht hij ziet er mooi uit .zou niks voor mij zijn zou er van alles willen opplakken 😄😄😄

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wilma
    nou je opdracht is super gelukt met deze prachtige kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wie immer, Wenig ist Mehr.
    Eine sehr schöne Karte!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je met ons meedoet bij MCSC met deze super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Wilma.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mooi kaartje Wilma.
    Vind hem echt schitterend.

    P.S Even tussen ons.
    Je volgende witte kaartje hoef Je van Mij niet te laten zien hoor,stuur hem maar gelijk naar Mijn adres hihi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie chique kaart!! Prachtig gemaakt Wilma! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anders dan anders dit Cas kaartje. Goed gelukt en mooi!! Ben er ook mee bezig..........nou jaaa het bedenken en dat valt niet mee voor een CAS kaartje haha.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi wilma,

    Hoe simpel ook mooi kan zijn.
    Goed geslaagd, ik ben gek op vlinders.

    p.s: foutje op mijn blog.....
    doosje ovaal en kaarten ronde snij vormen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Wilma en leuk dat je meedoet met de challenge van MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Wilma, applaus voor jou! De kaart is prachtig. Ik zie dat jij de achtergrond met inkt hebt bewerkt, ik weet nooit zo goed of dat mag dan, bij zo´n CAS kaart. Ik heb er ook eentje klaar liggen, maar ik twijfel, twijfel, blijf twijfelen ;-).

    Liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt iets heel anders dan we van je gewend zijn! Maar goed gelukt Wilma!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Opdracht geslaagden less is more - ik hou er wel van - mooi kaartje , Wilma.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig mooi !gemaaakt superr
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zeg, leukdat je meedoet met MCSC!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een heel mooi kaartje heb jij gemaakt
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.