Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Condoleance.


Hallo allemaal,

Helaas hebben we zo nu en dan ook een condoleancekaartje nodig. Gelukkig heb ik dit kaartje nu niet nodig. Ik had eigenlijk een doosje willen maken met de rozet. De kleur grijs vond ik bij nader inzien toch te "droevig" voor een doosje. Weggooien was ook geen optie dus heb ik de rozet maar gebruikt om dit condoleancekaartje te maken.
Hebben jullie dat nou ook.....dat je bijna niets weg kunt gooien?

Gebruikte materialen:
Grijs Damast linnenstructuur papier van Foliart
Voor de border Creative Border CL CB 23 van Crealies
Voor het grote blad snijmal en bijpassend embossingfolder 37-1895 van Provo Craft
Voor de hoekjes snijmal Vintage 37-1201 (1 van de 4) 
van Provo Craft
Voor het kruisje Crosses mini RS-0313 van QuicKutz

Liefs Wilma

33 opmerkingen:

  1. Het is een mooi ingetogen kaartje Wilma.

    Ik gooi snel iets weg... maar aan deze rozet is wel heel mooi om zomaar weg te gooien.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Het is nooit leuk als je dit kaartje nodig heeft,maar het is wel een super kaartje geworden.
    Iets weggooien doe ik ook niet,probeer altijd nog of ik het kan gebruiken.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig voor deze gelegenheid!! Heel mooi gemaakt!
    Jazeker ik bewaar ook...tot op zekere hoogte, en dan is het klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh heel herkenbaar, ik gooi ook niet snel wat weg haha. Ik vind het een hele mooie kaart, echt chique. Die mallen heb ik ook nog ergens, moet ze maar eens tevoorschijn toveren hihi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wilma!
    Ik hoop dat deze ook in je voorraaddoosje blijft.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik herken dat wel, Wilma....Mooi kaartje voor deze droevige gelegenheid...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma.

    Ik gooi snel iets weg, kan er niet zo goed tegen als er van alles rond slingert of blijft liggen.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, ik gooi niet graag wat weg ben dus echt van de bewaarafdeling.
    Vind het een stijlvol condoleancekaartje!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie elegant ist diese Karte, Wilma. Eine sehr schöne Arbeit.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chique en stijlvol kaartje Wilma!
    Als ik dit soort kaarten nodig heb dan koop ik ze altijd maar vind dit wel erg mooi!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stijlvolle kaart Wilma.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Wilma. Die rozet is prachtig zeg. En dan die fijne hoekjes erbij.
    Weggooien kan ik niets.. daarom is mijn lade ook stampvol aan het raken en worden ze hier thuis soms gillend gek als er weer wat slingerd hahaha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan ook niks weg gooien, het is
    toch wat hè, allemaal hetzelfde met
    ons hihi.
    Maar als condoleance is het een
    prima kaartje hoor, ik vind de
    rozet erg mooi.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch vind ik de gedachten achter z'n zelf gemaakte kaart heel mooi.
    De rozet in combi met het blad is prachtig.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje is het Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Wilma.....
    Je CAS kaart hieronder is ook prachtig...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaart.
    ik gooi ook bijna niet zo snel wat weg.
    je kaart is goed gelukt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi stijlvol kaartje, Wilma.

    Ik spaar alles op :)- zonde toch om het weg te gooien want ooit kan ik het wel eens gebruiken ;).

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik gooide ook nooit iets weg maar doe het nu wel 2 keer per jaar gooi de troepjes weg die ik niet meer gebruik. Okay later zoek ik wle eens iets wat er niet meer is maar dan is het wel weer netjes. Maar je kaart is inderdaad erg mooi geworden. gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een hele mooie kaart Wilma!
    tsja dat probleem hebben we allemaal wel ;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma

    Weggooien nee en als ik het weg gooi haal ik het toch maar weer uit de prullebak ha ha je weet maar nooit .

    Je kaart is weer prachtig hele mooi kleur zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi wilma
    een prachtige stijlvolle kaart met die rozet en blad en ja soms gooi ik nog wel eens wat weg en zeker als ik mijn hobbykamer gaat uitmesten:-))
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje voor de droevige momenten.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel stijlvol, Wilma!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is weer een prachtige kaart Wilma.
    Echt schitterend mooi.
    Ik vind het echt een prachtig geheel.
    En helaas moeten we zulke kaarten wel eens versturen.
    Heb een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooie condeleance kaart Wilma.
    ik gooi bijna nooit iets weg, kijken of ik het her kan gebruiken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,
    Ha ha, nee joh, we gooien niets weg...en zeker niet iets van papier ;-) Het is wel een sjiek en stijlvolle kaart geworden hoor!
    Al klaar voor morgen?
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie chique kaart met een mooi rozet en een prachtige blad erop. Ik gooi wel heel veel aan de kant uit frustratie omdat het in mijn hoofd heeeel iets anders was dan in het echt maar haal het later toch wel weer tevoorschijn.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Wilma
    Prachtig condoleancekaartje. Helemaal in stijl.Als het helemaal niets is dan kan ik wel snel iets weggooien maar als het al in een bijna klaar stadium is dan bewaar ik het wel tot het te pas komt.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel stijlvol kaartje Wilma. En dat grijs is heel mooi toepasselijk bij de bestemming van de kaart.
    En ik gooi ook bijna niets weg. Ik lijk soms wel een hamster.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Wilma,
    mooi kaartje!
    Heel chique!
    Ik gooi ook niet snel iets weg,
    das toch jammer, het kan altijd wel gebruikt worden immers!
    Je onderstaande kaartje is eenvoudig, maar daarom niet minder prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.