Pagina's

donderdag 22 oktober 2015

Let it be WHITE.


Hoi,  hoi, lieve blogdinnen,

Wit, wit, wit.....yes, een wit kerstkaartje.
Het is een hele tijd geleden dat ik een wit kaartje
heb gemaakt.....dus "moest" ik van mijzelf weer een
wit kaartje maken. Nog steeds vind ik het heerlijk
om met wit glimmend papier/karton aan de slag te gaan.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:
Klik op de foto om e.e.a. nog beter te kunnen bekijken.

Dit is een gratis patroon uit 2013. Helaas weet ik
niet waar het patroon vandaan komt.
Wie dat wel weet mag het aan mij doorgeven.

Ook is het een tijd geleden dat ik een doosje heb gemaakt.
Wat vinden jullie.....zal ik een doosje gaan maken?

Bedankt voor het achterlaten van een reactie en tot ziens.

Liefs Wilma

10 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een prachtige kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Wilma....een prachtkaartje!
    Groetjes en succes met je doosje,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een ster in het maken van witte kaarte, Wilma!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Wilma. En we zien straks wel een doosje verschijnen. Veel plezier er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart en mooi Wilma...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie witte kaart ik ben hier helemaal weg van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart,ik houd ook van wit,alleen maak ik niet zo vaak een witte kaart.Waarom eigenlijk niet ????geen idee !!!!!
    Ja,maak jij maar eens een doosje,af en toe doe ik dat ook nog wel eens.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een tijd geleden dat ik een reactie bij je achtergelaten heb, maar op deze witte bjoetie moet ik even reageren. De allereerste wit op wit kaarten heb ik bij jou ontdekt en deze is WOW!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooow EWilma wat een geweldig is die mooie witte kerstkaartje....zo een leuk modelletje....en ik ben weer benieuwd naar het doosje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card - thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge,

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.