Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Please.....tell me!


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is.....een trouwkaart of een Halloweenkaart?
Of misschien een Halloweenkaart voor een echtpaar?
Ik weet het echt niet en ik heb dan ook nog geen
bestemming voor dit kaartje. Eerlijk gezegd had ik
dit kaartje helemaal niet willen laten zien, maar door
o.a. "chronisch" tijdgebrek stond het gisteren op
het Crealies blog en vandaag dus ook hier.

Crealies items:
Modern Patchwork no. 4 (halsopening rechts)
Modern Patchwork no. 6 (kraag links)
(vorm kaart rechts, borstzak, kraag rechts, riem links)
Ik ga snel verder met mijn volgende kaartje, want.....?????
Binnenkort meer nieuws! Dus houdt onze blogs in de gaten.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk kaartje voor jongelui, die voor t eerst uitgaan. Je ziet de verlegenheid er aan af. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.