Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

Tutorial-Workshop

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag is het op mijn blog, net
als afgelopen donderdag
op het Crealies blog, Tutorial &
Tips-dag en daarom wil ik jullie
laten zien hoe ik de kerstboom,
de klok en de kerstballen heb
gemaakt, die ik o.a. heb gebruik
 op de kaart die helemaal aan
het einde van dit bericht staat.
Ik ben gestart met wit
glimmend papier/karton.

Stans de Crea-Nest-Lies

Bewerk het papier met een
lichte kleur inkt en stempel,
met kleurloze inkt, de takken
met Bits & Pieces no. 28 en
de stam met Bits & Pieces no. 23.

Bewerkt de stam met bruine inkt
en de andere onderdelen 
van de boom met groene inkt
en plak e.e.a. op elkaar

Zo kan de kerstboom er dan
uiteindelijk uit komen te zien,
er zijn uiteraard meerder
mogelijkheden om e.e.a.
op te plakken

bovenstaande onderdelen uit

Bewerk de ophangoogjes, met het
papier nog in de stans, met inkt.
Bewerk alle andere onderdelen
met inkt. Stempel met kleurloze
inkt Bits & Pieces no. 3
Bits & Pieces no. 07no. 11, no. 12,
no. 21no. 23no. 24,
no. 2734 en no. 37.
De sterren zijn aangebracht met
Masks & More no. 12.
Dit stencil is echter uitverkocht,
maar heel goed te vervangen door
Masks & More no. 21.

De kerstballen en de kerstklok zijn op
elkaar of los van elkaar te gebruiken

Alle gebruikte Crealies producten voor
deze kaart zijn HIER te vinden

Voor de boom, de kerstballen
en klok zijn de Crealies items:
Bits & Pieces no. 03
Bits & Pieces no. 11
Bits & Pieces no. 12
Bits & Pieces no. 21
Bits & Pieces no. 23
Bits & Pieces no. 24
Bits & Pieces no. 27
Bits & Pieces no. 34
Bits & Pieces no. 37

Heb je nog vragen naar aanleiding
van deze uitleg, stel ze dan en ik
geef zo snel mogelijk antwoord.

Op- en/of aanmerkingen of
gewoon een reactie geven
kan natuurlijk ook.....graag zelfs.

Tot ziens en liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Leuke tutorial. Mooie kaart is het geworden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.