Pagina's

zondag 17 mei 2020

Faceted Gift Box with chocolates

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/05/faceted-gift-box-with-chocolates.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op YouTube zag ik een heel leuk doosje voorbij
komen en ik heb het nagemaakt. Het doosje is snel
gemaakt met 2 vellen papier van 15 cm x 15 cm
en er kunnen best wel veel chocolaatjes in.


Dit doosje heb ik gemaakt voor Tanya, voor Moederdag.
Misschien maak ik nog meer doosjes, want er liggen
nog vellen genoeg in de kast "stof" te happen.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doosje. Tof idee inderdaad, ik heb zo ook nog wel wat vellen liggen hihi
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of het lekker smaakt dat weet ik niet maar dat het een heel mooi doosje is geworden dat weet ik wel zeker!!! Ze was er ook vast heel blij mee. Creatieve groetjes en een Knuf! Anja v K

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk doosje Wilma. Kun je de link naar het doosje er ook bijzetten?
    Lijkt me ook wel wat om deze te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.