Pagina's

donderdag 14 mei 2020

Prettige feestdagen - Frosted Lace

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/05/prettige-feestdagen-frosted-lace.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag wil ik jullie opnieuw, zoals ik vorige week
al aangaf, een klein vouw-kerstkaartje laten zien.
Het designpapier en het Printed Panel, beide van
Wild Rose Studio, heb ik met Crea-Nest-Lies XXL no. 50
gestanst en Crea-Nest-Lies XXL no. 44 heb ik gebruikt
om aan de lange zijde die mooie dotjes te krijgen.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/05/prettige-feestdagen-frosted-lace.html
Dit is de binnenkant van het kerstkaartje.
Ik vond het niet nodig om veel versiering te gebruiken.
Deze keer alleen een poinsettia met hulstblaadjes.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/05/prettige-feestdagen-frosted-lace.html
Dit is een close-up van de bloem met het hulstblad en
zoals jullie zien heb ik alle randjes met inkt bewerkt.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/05/prettige-feestdagen-frosted-lace.html
En een Printed Panel (2014) van Wild Rose Studio.

Met dit kerst-vouwkaartje wil ik graag meedoen aan:
Week 20 52-weeks to Christmas
Challenge 489 CHNC
Challenge "Old Stuff" Knutsels en Kadootjes
Challenge 22 MLCCB

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk weer Wilma! Ik vind het een erg leuk model. En prachtig, dat lichte blauw. Mooi plaatje ook, helemaal geslaagd!
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje Wilma, zo een sueper gaaf modelletje en een heel schattig plaatje erop...KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige kerstkaart, mooi model en supermooi papier en plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kerstkaartje Wilma, prachtige kleur.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh weer zo'n leuke kaart, ik vind dit papier echt geweldig, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk vouw-kerstkaartje met dit schattige plaatje, mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk model kerstkaart met een heel lief plaatje aan de binnenkant Wilma. Leuk om weg te zetten met kerst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf model Wilma !
    Mooie stansen van Crealies!
    Ben er ook fan van , nu bezig met een verjaardagsslinger voor een kleindochter !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met de producten van CreaLies, Wilma. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.