Pagina's

vrijdag 22 mei 2020

Workshop - Tutorial


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Een hele tijd geleden, op 
vrijdag de 13de maart, kreeg
ik de vraag hoe ik dit kaartje
had gemaakt. Er was zelfs
iemand (Yakandra) die vroeg
hoe ik X-tra no. 08 had gebruikt
i.p.v. X-tra no. 07. Omdat
X-tra no. 07 uitverkocht is....
moest ik iets "verzinnen" om
toch 9 cirkeltjes te krijgen met
gelijke afstanden tot elkaar.

Op de foto hieronder laat ik
het stap voor stap zien.
1. Neem een stuk papier van
± 11,5 x 11,5 cm
Plak, met non-permanente tape,
X-tra no. 08 vast, met de cirkel
(rechtsonder) bijna in het midden
van het papier en draai dit
door je stansmachine
2. Leg X-tra no. 08 over 2
uitgestanste cirkels en draai
opnieuw door je stansmachine
3. Leg X-tra no. 08 opnieuw
over 2 open cirkels en draai
het geheel door je stansmachine
4. Herhaal dit om de laatste
cirkel te maken. Tegelijkertijd zou
je Crea-Nest-Lies XXL no. 97 kunnen
stansen, maar apart is ook mogelijk

Bedankt voor het langskomen
en graag tot ziens.

Liefs Wilma (voor Crealies)

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 97

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Basis/Basic:
A4 Fluweelkarton wit
  
  
  
http://www.all4you-wilma.blogspot.com Proud to be a designer for Crealies

3 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.