Pagina's

donderdag 8 april 2021

2 keer Fijne kerst. 2 times Merry Christmas


Een vierkante kerstkaart met cirkels en een 3d-plaatje. A square Christmas card with circles and a 3d-picture.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is het tweede 3d-plaatje dat
ik vond in een plastic zakje.
De embossingfolder en het karton
lagen nog op tafel.....dus dan maak
je daar toch een kaartje mee.....toch?

2 keer Fijne kerst
2 times Merry Christmas


Om de hoeken van dit kerstkaartje
op te vullen heb ik 2 keer
"Fijne kerst", 2 times "Merry
Christmas", gestanst uit Kraft karton.

Voorgaande kaart - Previous card


Wil jij dat voorgaande kerstkaartje
zien? Dat kan! Klik dan op "hier".

Close-up

Close-up van "kerst" en de verschillende vierkanten en cirkels met stippen. Close up of "Christmas" (Dutch word) and the different squares and circles with dots.
Hier laat ik de dotjes zien op

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 536 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

12 stansen voor cirkels met dubbele stippen. 12 dies for circles with double dots. 12 stansen voor vierkanten met dubbele stippen. 12 dies for squares with double dots. 2 stansen voor "Fijne kerst". 2 dies for "Merry Christmas" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

14 opmerkingen:

  1. je kerstkaartje is weer super mooi gemaakt Wilma...heel mooi samengesteld...
    Alleen de link vanaf het 52 WTC geeft bij mij een fout melding van blogger ..Ik ben nu via mijn sidebar hier gekomen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk met al die laagjes, ik houd er wel van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Wilma in laagjes opgebouwd wat geeft dat een leuk effect, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook met dit tweede plaatje heb je weer een prachtige kaart gemaakt, Wilma.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt Wilma.
    Handig als je zo af en toe iets vindt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je met dit 3D plaatje gemaakt. Leuk met die embossing achtergrond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je me bent gaan volgen Wilma! Mooi zo'n subtiel stipje in de kaders. Sfeervolle kaart. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje weer met het gevonden plaatje, Wilma.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart in frisse kleuren en mooie laagjes Wilma.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje mooie kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.