Pagina's

dinsdag 20 april 2021

Lang geleden - Long time ago. Niet stil - Not quiet


Rechthoekige felicitatiekaart met een ovaal plaatje, kleine hartjes en een vlinder. Rectangular congratulatory card with an oval image, little hearts and a butterfly.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Lang geleden - Long time ago


Na het maken van het kaartje voor
Mandy bleef het karton op tafel liggen.
Ook de plaatjes van Nora bleven maar
"kletsen".....gebruik mij, gebruik mij,
en dat heb ik tenslotte ook gedaan.

"Hier" is Mandy's kaartje te vinden.
Mandy is eind januari jarig.....dus
dit felicitatiekaartje staat ook al
een gigantische tijd in de wachtrij
te wachten om gepubliceerd te worden
en vandaag is het dan eindelijk zover.
Het moest er toch een keertje
van komen.....nietwaar?

Niet stil - Not quiet


Toch is het nog steeds niet "stil"
op tafel, er ligt nog van alles te
wachten om gebruikt te worden.

Foto - Foto's. Photo - Photos


Mochten jullie dat willen kan ik
wel eens een foto maken van
de tafel waar ik aan "werk"? Of
zien jullie liever een foto
nadat ik e.e.a. opgeruimd heb?
Chaos, geordend of opgeruimd?

Het gekke is wel als ik alles
opgeruimd heb, het nog al eens
voorkomt dat ik iets niet meer
terug kan vinden en dan moet
ik gaan zoeken en vind natuurlijk
hetgeen ik zoek en ook nog andere
"spulletjes" die ik kan gebruiken.

Nog meer vragen
Still more questions


Hoe gaat dat bij jullie?
Waar fröbelen jullie?
Hebben jullie een eigen hobbykamer?

Close-up

Close-up van een vlinder en "gefeliciteerd". Close-up of a butterfly and "congratulations" (Dutch word).
En een close-up van alle mooie dotjes
"in" het karton. Ik ben "verliefd" op
die dotjes en de mooie vlinder(s).


"Gefeliciteerd" ziet deze keer blauw,
terwijl de vorige keer blauw wit was.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
Dubbelzijdig klevend foam 1mm. Double sided adhesive 1mm. 11 stansen voor ovalen met stippen. 11 dies for ovals with dots. 12 stansen voor rechthoeken met stippen. 12 dies for rectangles with dots.
11 stansen voor ovalen met dubbele stippen. 11 dies for ovals with double dots. 12 stansen voor rechthoeken met dubbele stippen. 12 dies for rectangles with double dots. Stansjes voor versieringen voor labels/tags. Decoration dies for labels/tags.
2 stansen voor "open" vlinders. 2 dies for "open" butterflies. Stansen voor 3 "dichte" vlinders inclusief stans voor de lijfjes. Diecutting for 3 "closed" butterflies including die for the bodies. Stansen "hartelijk gefeliciteerd" met bijpassende schaduw. Die-cutting "Happy Birthday" (Dutch words) with matching shadow.
I am proud to be a designer for Crealies

2 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk je kaartje in deze kleur en het lieflijke plaatje
    geeft een mooie balans op je kaartje Wilma. Een foto voor en na hihi. Ik heb dat ook Wilma als ik het opruim kan ik niets meer vinden, maar het voordeel is er is afgestoft ik heb een hele slaapkamer omgetoverd tot hobbyruimte, fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk de blauwe kleurtjes en details
    ik heb de achterkamer in gebruik daar staat ook de computer en daar staat een grote tafel en dat is mijn plekkie zo lekker alles bij de hand en kan alles laten liggen wanneer er iemand kom dan trek ik de schuifdeur dicht.
    kan ook niks vinden als ik opruim dus lekker laten zoals het
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.