Pagina's

donderdag 1 juli 2021

Christmas


Een kerstkaart met 9 "gouden" vakjes met daarop de tekst "Christmas". A Christmas card with 9 "gold" squares with the text "Christmas" on them.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Christmas


Omdat ik nog enkele goudkleurige
strookjes karton over had heb ik
daar kleine vierkantjes uitgestanst.
Vandaag gebruik ik daar 9 vierkantjes
van, waar "christmas" op past.

Over


Nu heb ik nog 4 vierkantjes
over.....wat kan ik daar nog mee?

Close-up

Een close-up van een "gouden" vierkantje met daarop, in rood en crème, de letter "r".  A close-up of a "gold" square with the letter "r" on it, in red and cream.
Alle letters voor "christmas"
heb ik 2 maal gestanst.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 548 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graat tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

Set van 29 alfabet-stansen voor kleine letters en 3 leestekens. Set of 29 alphabet dies for lowercase letters and 3 punctuation marks. Set van 12 stansen om vierkanten met dubbele stippen te maken. Set of 12 dies to make squares with double dots.
I am proud to be a designer for Crealies

11 opmerkingen:

  1. Super leuk kerstkaartje Wilma.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje met de vakjes met de letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze Christmas vakjeskaart
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht en mooi gemaakt. Voor de laatste vier vierkantjes verzin je ook vast wel wat!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent wel kampioen restjes opmaken hoor, en dan ook een een super mooie kaart. Ik denk dat je voor die laatste restjes ook nog wel wat bedenkt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan zo met die tekst, Wilma! Mooie kaart!
    Fijn dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige chique kaart Wilma, leuk om de letters in 2 kleuren te gebruiken, mooi zo'n schaduwboordje.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk met die vierkantjes en past perfect bij het aantal letters in Christmas ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie strakke kaart Wilma !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart heb je gemaakt ! lijkt me niet zo makkelijk om alle vierkantjes netjes recht en in lijn te plakken, heb je goed gedaan !
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.