Pagina's

zondag 7 november 2021

Hiep Hiep Hoera. Hip Hip Hooray. Nieuw van oud. New from old


Een felicitatielabel/-tag in wit, rose en felrose met, uit een oude kaart, gestanste bloemen, een gestanste strik, de woorden "Hoera" en "Feest", plakpareltjes en hartjes. A congratulatory label/tag in white, pink and bright pink with, from an old card, die-cutted flowers, a die-cutted bow, the words "Hurray" (Dutch word) and "Party" (Dutch word), adhesive pearls and hearts.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Nieuw van oud
New from old


Opnieuw heb ik een "oude"
kaart gebruikt om iets nieuws
te maken. Uit die "oude" kaart
heb ik 1 cirkel en 2 kleine
vierkantjes gestanst en daarvoor
verschillende stansen van
Crea-Nest-Lies XXL gebruikt.
Ook heb ik mijn favoriete
no. 17 weer eens gebruikt.

Close-up Hoera - Hooray

Een close-up van de strik en "Hoera" en de labels/tags met de stippenrandjes. A close-up of the bow and "Hooray" and the labels/tags with the dotted borders.
Ook de strik van Set of 3 no. 62
is hier goed te zien.

Close-up

Een close-up van de gestanste tulp en steeds "iets gedraaid" opgeplakt. A close-up of the die-cutted tulip and glued "slightly twisted".
De gestanste bloemen heb ik
iets "verschoven" opgeplakt en
dat geeft een heel apart effect.
Wat vinden jullie hiervan?

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.