Pagina's

zondag 21 november 2021

Japanse koolmees. Japanese great tit. Mini slimline


Een groen-wit mini slimline-kaartje met een plaatje van een Japanse koolmees. A green and white mini slimline card with a picture of a Japanese great tit.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Mini slimline


Vandaag laat ik jullie een
heel eenvoudig "staand" 
mini slimline-kaartje zien.
Het vogeltje heb ik gestanst
met X-tra no. 48 en op een
wit matje geplakt dat ook
gestanst is met X-tra no. 48.

Frame


De buitenste groene rand is
een frame dat ontstaat bij het
De kleinste stans van deze set
heeft mooie stiksteeklijntjes.

Japanse koolmees
Japanese great tit


Het vogeltje lijkt op een
Japanse koolmees (wikipedia).

Close-up Van harte - Congrats

Een close-up van de tekst "Van harte" op 2 witte cirkeltjes geplakt. A close-up of the text "Congratulations" (Dutch words) pasted on 2 white circles.
"Van harte" heb ik op 2
kleine cirkeltjes geplakt.

Japanse koolmees
Japanese great tit

Een close-up van de Japanse koolmees. A close-up of the Japanese great tit.
Een close-up van het vogeltje.

Vraag


De koolmeesjes die ik hier
in onze tuin zie hebben
allemaal een gele buik.
Wat vinden jullie? Is dit

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
Set van 12 stansen voor cirkels met dubbele stippen. Set of 12 dies for circles with bouble dots. Stans(en) voor "Van harte". Die(s) for "Congrats" (Dutch words). Set van 2 stansen om ATC-kaartjes te maken met stippenlijn. Set of 2 dies to make ATC-cards with dotted line.
I am proud to be a designer for Crealies

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Wilma, en wat een mooi koolmeesje mag er ook van genieten in mijn tuin. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.