Pagina's

dinsdag 12 juli 2022

Allerlei vogels. All kinds of birds


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Felicitatie - Congrats


Dit felicitatiekaartje gaat voorlopig
de voorraaddoos in. Het aantal
kaarten in die doos groeit gestaag,
ik maak namelijk meer kaarten
dan dat ik kaarten verstuur.

Vragen


Hebben jullie dat nou ook?
Dat je kaarten in een doos stopt?

Vogels - Birds


Op beide kanten van het draai-
gedeelte staat eenzelfde vogel,
het plaatje had ik gelukkig 2 keer.

Allerlei - All kinds of

Op de tak aan de linkerkant zitten

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vorm kaart Wilma mooi geheel. Soms heb ik er over uiteindelijk gaat de doos toch leeg. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vorm kaart is het en handig dat daar een stans van is! Heel mooi aangekleed kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma met hele mooie details!
    Ik heb een goedgevulde bak en af en toe verkoop ik er wel wat en dan doneer ik daar de helft van naar een goed dierendoel xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.