Pagina's

dinsdag 26 juli 2022

Proficiat. Congrats. Fun fold


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Fun fold


Na het kaartje van Julia en Sylvia
gezien te hebben, en met behulp
van een video, heb ik ook een
fun fold kaartje, mapje, gemaakt.

Nog een keer - ones again


Het was super leuk om dit kaartje,
mapje, te maken en ik denk dat
ik het nog een keer, ones again,
zal gaan maken met uiteraard
ander papier en waarschijnlijk
met maar 2 lagen i.p.v. 3 lagen.

Sluitband - Closing band

De sluitband, closing band, sluit
met kleine magneetjes.
Met klittenband zou dat ook kunnen.

Gate fold

"Binnenin" en onder de klep
zit een gate fold kaart met
bovenop randen van "bloemen".

Bloemen - Flowers

Dit zijn de randen van "bloemen"
met pareltjes, pearls, als bloemhart.

Helemaal open
Completely open

"Van harte" en de vlinder komen
tevoorschijn zodra je "het hek",
the gate, open hebt gemaakt.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie met heel mooi papier maakte je Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat is een mooi model in dit papier! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk model kaart is dit. Ik houd van aparte modellen. Mooi gebloemd papier heb je gebruikt.
    Mag ik vragen waar de video met uitleg te vinden is?
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.