Pagina's

donderdag 21 juli 2022

Fijne kerst. Merry Christmas


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Net zoals de vorige week heb ik ook
deze keer een 3d-plaatje van Nel
van Veen op mijn kaartje gebruikt.

Fijne kerst - Merry Christmas


De bloemen van Nel van Veen
zijn heel mooi.....al zeg ik dat zelf!
Zo ook de tekststans "Fijne kerst",
die is op bijna elk kerstkaartje te
gebruiken op de voor- of binnenkant.

Close-up

In de harten van de bloemen heb
ik enkele pareltjes geplakt.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 603 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en super mooie toef! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de groene kleuren mooie bloemen heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart, hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gezellig dat je er ook vandaag bij bent.
    fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi deze kerstkaart met de helleborus bloemen.

    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met mooi bloemenplaatje en zachtgroene kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart weer, Wilma!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kerstkaart maakte je Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk met die mooie bloemen !!!! 🌷
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.