Pagina's

dinsdag 1 november 2022

Accordeon vouwkaart. Accordion gatefold card


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Accordeon vouwkaart
Accordion gatefold card


De vorm, accordeon vouwkaart, accordion
gatefold card, zag ik op YouTube voorbij
komen en het leek me leuk om dit
model ook een keertje te maken.

Sluitband - Belly band

Om het kaartje goed te sluiten heb ik er
een band, belly band, omheen gemaakt,
met daarop een hibiscus met blaadjes.

Hibiscus

Dit is de Hibiscus op cirkels, die
op de band, belly band, zijn geplakt.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

PS: Vanaf vandaag ga ik proberen iedere
donderdag en zondag (in plaats van
dinsdag) een kaartje te plaatsen en
op de laatste woensdag van de maand
een kaartje voor het Kleurenkaartenteam.

Crealies Stansen/Dies:

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart met dit mooie papier, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is het! Wat een tof model. En ik wist niet dat je vaste dagen had van publiceren..... maar ik zie het wel verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.