Pagina's

zondag 13 november 2022

Oranje van alcoholinkt en goudfolie. Orange from alcohol ink and gold foil


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Oranje van alcoholinkt
Orange form alcohol ink


Omdat ik de combinatie van eind vorige
maand, van het Kleurenkaartenteam zo
mooi vind, heb ik dit felicitatiekaartje
gemaakt. Oranje, orange en hemelsblauw,
niet het nachtblauw, midnight blue.

Blauwe zon - Blue sun

De zon, the sun, is van dezelfde kleur
als het blauwe karton. Omdat er een
witte rand zichtbaar was heb ik daar
allemaal kleine plakpareltjes opgeplakt.

Goudfolie - Gold foil

De oranje-gele, orange-yellow
combinatie heb ik gekregen door
alcohol inkt, alcohol ink, op Yupo-
papier te druppelen. Zodra de inkt
bijna droog is leg je daarop goud
folie, gold foil, aandrukken, et voilĂ .

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

6 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend, mooi met alcohol inkt gespeeld, prachtige kleuren combinatie fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat MOOI gedaan met de alcoholinkt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma! EN wat goed gelukt met dat foil. Ik heb denk ik niet de goede, want bij mij deed hij het niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kleurencombinatie en wat een mooie details heb je verwerkt Wilma…complimenten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie oranje achtergrond heb je gemaakt. De blauwe zon komt er erg goed op uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.