Pagina's

donderdag 27 oktober 2022

Kerstster uit driehoekjes. Christmas star from triangles


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag heb ik geen stans of papier
van Nora, Sylvia of Julia gebruikt, maar
wel iets van Julia nagemaakt.....hihihi.

Kerstster uit driehoekjes
Christmas star from triangles


Julia had een kaart met allemaal
driehoekjes, triangles, gemaakt en dat
vond ik een super leuk idee en daarom
heb ik dit kerstkaartje gemaakt, met
een kerstster, Christmas star, uit
allemaal driehoekjes, from triangles.

Goud - Gold

Op bovenstaande foto zijn enkele
"gouden", "golden", driehoekjes,
triagles, te zien en de "gouden",
"golden", accentjes op het designpapier.

Sneeuwvlokken - Snowflakes


De sneeuwvlokken, snowflakes, en de
"parels", "pearls", op dit kerstkaartje
komen van een ketting vandaan, die
ik in stukken heb geknipt en gesneden.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 617 CHNC
October Challenge CHPP

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

9 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, mooi papier heb je gebruikt Wilma, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die ster! Op mijn tafel liggen ook driehoekjes te wachten, maar of ik er genoeg heb....maar je brengt me wel op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super idee om je stansjes zo te gebruiken en een patchwork ster te krijgen, groetjes blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gedaan met al die driehoekjes...
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze ster !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie feestelijke ster op je leuke kerstkaart Wilma. Mooi met dat goud.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kerstster Wilma....heel erg leuk gedaan!
    Gr. Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje en wat een werk zal dat geweest zijn? Heel mooi gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het glans dp wat een werk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.