Pagina's

woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam. Stevig oranje en nachtblauw. Solid orange and midnight blue


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kleurenkaartenteam


waar ik mijn bedenkingen bij had
qua kleur, had ik dat met dit
felicitatie-kaartje helemaal niet.

Inspiratiefoto - Inspiration photo

Dit is de inspiratiefoto,
Inspiration photo.

Stevig oranje en nachtblauw
Solid orange and midnight blue


De combinatie van het stevige oranje,
solid orange, met het nachtblauw,
midnight blue, gekozen door Nelleke,
vind ik een super mooie combinatie.

Vlinder - Butterfly

De pareltjes op de vleugels van
de bovenste vlinder heb ik met
Copic markers oranje gekleurd.

De vlinder(s) is (zijn) van stof,
in het midden gescheiden
door een smal laagje foam.

Van harte - Congrats


"Van harte" heb ik uit 2 kleuren
gestanst, want op deze manier
komen de letters mooier over.
Alleen blauw vond ik te hard
en alleen oranje niet duidelijk.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

16 opmerkingen:

  1. Schitterende vlinder op je kaart, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje in de KKT-kleurtjes, ze spatten van het scherm!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi met die vlinder !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Wilma!
    De vlinder steelt de show!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met mooie vlinder in de KKT kleuren, Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart zo met die vlinder erop.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma. De vlinder spat er van af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik was ook blij met mijn gekozen combinatie. Fijn dat jij dat ook had. Jouw kaart is ook prachtig geworden. Jouw opmerking van de tekst herken ik wel. dan heb je het slim opgelost door beide kleuren te gebruiken. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Wilma! Die vlinder knalt lekker van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart,die vlinder spat er gewoon af.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met de prachtige bloem en vlinder.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Wilma,
    Wat een geslaagd KKT-kaartje maakte je!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. deze is erg leuk geworden, de bloem maakt het af, geslaagd kaartje
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, leuk met de vlinder op de oranje bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof met de vlinder die bijna echt lijkt geland op de kaart. De achtergrond heeft een mooie bloem. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje is het geworden Wilma!!
    Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.