Pagina's

donderdag 15 december 2022

Een gouden kerstboom. A golden Christmas tree


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Bijna 1 maand geleden heb ik een
omdat ik het een mooi model vind,
heb ik nogmaals een dergelijke
langwerpige kerstkaart gemaakt.

Zwart papier - Black paper

Het zwarte papier, gekregen voor mijn
verjaardag, is bezaaid met gouden
kerstboompjes, Christmas trees.

Een gouden kerstboom
A golden Christmas tree

Dit is de gouden kerstboom, the
golden Christmas tree, met enkele
zwarte plakparels, black pearls.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 624 CHNC
December Challenge CHPP

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje mooie stansjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave kerststanskaart Wilma! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje in deze kleuren Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje met die gouden boom en kleine boompjes op je papier! Mooi hoor! En gezellig dat je weer meedoet met 52WTC, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige gouden kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart heb je met deze stansen gemaakt. Mooi dat goud op de zwarte achtergrond met kleine gouden boompjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma! ZO fijntjes met die kleine pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi !!!!
    Hou van goud !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.