Pagina's

donderdag 1 december 2022

Kleine kerstster uit driehoekjes. Little Christmas star from triangles


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

aantal weken geleden heb ik vandaag
voor jullie een rood kerstkaartje.

Vraag - Question


Welk kaartje vinden jullie
het mooist qua kleur?
Het groene kaartje van een vorige
keer of bovenstaand rode kaartje.

Vorige keer - Last time

Dit is het kerstkaartje van die
vorige keer, from last time.

Goud - Gold

Het is bijna allemaal "goud", "gold",
wat op dit kerstkaartje blinkt.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 622 CHNC
December Challenge CHPP

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes, vind alle kleuren mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind ze beide prachtig Wilma....hele mooie sterren zijn dit.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle twee de kerstkaarten zijn prachtig Wilma. De rode springt er voor mij uit, heerlijke vrolijke kleur. Als de kaarten naast elkaar liggen dan toont de groene wat somberder vind ik. Maar ook deze kaart is prachtig met de gouden accenten.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht al toen ik je blog opende....waar heb ik dit kaartje eerder gezien....bij jou....vorige week!
    Ook deze ziet er weer mooi en chique uit Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg mooi, maar als ik persé moet kiezen zou ik voor de groene gaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je kaartjes hoor, allebei. Wat een werk dat vouwen. Groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful star. It's a beautiful card, it brings Christmas joy. Thanks for playing at CHNC!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze in rood is ook heel mooi, Wilma! Mooie ster is het!
    Gezellig dat je er weer bij bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei heel mooi met dit aparte vouwwerk Wilma, maar persoonlijk ben ik meer van het groen. 🙂
    Mooie vrijdag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaartje met de sterren in verschillende kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! De rode is mijn favoriet! X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.