Pagina's

zondag 11 juli 2021

Hartelijk gefeliciteerd in visgraattechniek. Congratulations in herringbone technique. Voor Tonny - For Tonny

Felicitatie, Congratulations, Felicitatiekaart, Regenboogkleuren, Visgraattechniek, Herringbone technique, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor Tonny - For Tonny


Ik hoop dat dit kaartje al
bij Tonny is aangekomen!

Dit kaartje heb ik vorig jaar
november gemaakt en al die
tijd heeft het klaar gelegen
om verstuurd te worden.
Tonny weet waarom.....hihihi.

Visgraattechniek
Herringbone technique


Ik heb voor dit felicitatiekaartje
de visgraattechniek, herringbone
technique, gebruikt.....net zoals de
andere kaartjes die ik al eerder
heb laten zien. Kijk maar eens
"HIER", "HIER", en/of "HIER".

Hartelijk gefeliciteerd
Congratulations

Felicitatie, Congratulations, Felicitatiekaart, Regenboogkleuren, Visgraattechniek, Herringbone technique, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Stansen/Dies:

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel vrolijke kaart geworden in visgraat. Ik houd er wel van. Makkelijk voor restjes ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vrolijk kaartje maakte je Wilma,erg feeestelijk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.