Pagina's

zaterdag 3 juli 2021

Sterkte. Condoleance - Condolences


Een condoleance-kaartje/sterkte-kaartje met 3d-bloemen. A condolence card/strength card with 3d flowers.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Condoleance
Condolences


Dit is het condoleance-kaartje
waar ik het laatst over had bij
het plaatsen van de buidel-kaart
voor het Kleurenkaartenteam.

Close-up dots

Een close-up van de "dotjes" langs alle randen van de stansen. A close-up of the "dots" along all the edges of the dies.
En omdat ik van dotjes houd
laat ik deze close-up zien.....
van de dotjes langs alle randen.

Bedankt voor het langskomen
en graat tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

4 opmerkingen:

  1. Mooi met de bloem. En ik hou ook van dots, zowel gestipt als in gaatjes.
    Ik ben wat later omdat de dagen zo druk waren, maar ik kom mijn belofte na. Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Wilma, die stansen zijn gaaf, met die dotjes randjes.
    Ook je kerstkaart hieronder met de vakjes en letters vind ik heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even niet geweest en hoppa weer een hoop prachtige kaarten op je blog Wilma... deze is ook erg mooi met de dotjesmallen...ik zag ook niet mooie kerstkaarten en een geweldige kikkerkaart..stuk voor stuk erg mooi. Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie chique kaart Wilma. Leuke stansen heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.