Pagina's

woensdag 28 juli 2021

Kleurenkaartenteam Antraciet-grijs en Turquoise - Anthracite-gray and Turquoise

Een ovale felicitatiekaart in de kleuren antraciet-grijs en turquoise met een bloempot met 3d bloemen en een schilderspalet. An oval congratulation card in the colors anthracite-grey and turquoise with a flowerpot with 3d flowers and a painter's palette.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kleurenkaartenteam


heb ik de bloemetjes buiten
gezet met een felicitatiekaartje
in de kleuren antraciet-grijs en 
turquoise, anthracite-gray and
turquoise. Chantal heeft
deze kleur gekozen en daar
ben ik super blij mee, want
daarmee mag nu het turquoise
karton op tafel blijven liggen.

Antraciet-grijs en turquoise
Antracite-gray and turquoise

De inspiratiefoto in de kleuren antraciet-grijs en turquoise. The inspiration photo in the colors anthracite-grey and turquoise.
Dit is de inspiratiefoto.

Bloempot - Flowerpot

Een bloempot met 3d-bloemen. A flowerpot with 3d flowers.
De bloempot heb ik gemaakt
met 1 van de 8 stansen

hartelijk gefeliciteerd

Set van 4 stansen. 2 voor "hartelijk gefeliciteerd" en 2 voor de schaduw. Set of 4 dies. 2 for "congratulations" (Dutch words) and 2 for the shade.
2 kleuren wit en turquoise.

Dan is het straks tijd om een
blogronde te doen. Ik ben heel
benieuwd naar jullie bijdragen.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma


Crealies Stansen/Dies:

19 opmerkingen:

  1. Je maakte een prachtige kaart in de mooie kleuren Wilma.
    Leuk hoe de tekst eruit springt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart in de KKT-kleurtjes, leuk model en toffe combi van materialen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top kaartje mooie stansen en lief die bloemetjes op je kaart.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha, wat een leuke kaart heb je gemaakt ! leuk, al die details, geslaagd kaartje
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, leuk gedaan met al die laagjes, je bloempotje is een super idee 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Wilma. Grappig bedacht om die bloempot zo te maken! En leuk met die hobbymaterialen er op.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart met gave details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is het geworden Wilma. En dat ovale model is ook super leuk.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een details op je kaart. Supermooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart voor het KKT, toffe bloemenvaas!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt in de KKT kleurtjes Wilma.
    de bloemenvaas is inderdaad tof!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje met de mooie bloempot! Een mooi boeketje erbij en verven maar! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met al die laagjes in KKT kleurtjes. Het lijkt me een heel priegelwerkje maar je hebt het super netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om eens een ovale vorm op een kaart te zien, ik gebruik deze ook veel te weinig, zo krijg je bij het KKT toch weer nieuwe inspiratie . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om jou ook weer te zien met een mooie kaart. Ik vond het een schitterende uitdaging en ik ben benieuwd wat er bij komt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    je hebt een hele leuke kaart in deze mooie kleurencombi gemaakt. En hihihi.... leuk, de bloemetjes buiten zetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Leuk gedaan in de KKT-kleuren Wilma, een ovaal kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ovaal, dat is orgineel. Tof kaartje.
    Mijn excuses , ik ben deze keer mega laat, maar ik hou woord. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een wat late reactie vanwege mijn vakantie. Wat een vrolijk fris kaartje heb je gemaakt! De teksstans vind ik erg leuk.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.