Pagina's

dinsdag 25 oktober 2022

Een nieuwe woning. A new house


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

In september heb ik al eens 2 van
zulke vouwkaartjes laten zien, een

Ben, Kaitlin en Evan


Vandaag laat ik eenzelfde model
zien, maar dan als verhuiskaartje.

Het verhuiskaartje heb ik gemaakt
voor Ben, Kaitlin en Evan, want zij
zijn het afgelopen weekend verhuist
van Eindhoven naar Son en Breugel.

Een nieuwe woning
A new house

Zo ziet het gesloten kaartje eruit
house" op de voorkant.

Open

Dit is het geopende kaartje, met
een huis dat landelijk gelegen is.

Achterop - On the back

Achterop, on the back heb ik nog
voldoende ruimte om iets te schrijven.

Bovenaanzicht - Top view

En het kaartje blijft rechtop staan.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi model met dit prachtige papier. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf modelletje Wilma maar die staan er hieronder wel meer, stuk voor stuk prachtige kaarten maak je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is dit Wilma, met de 2 daken. Heel apart model ook en een fijne afwerking, gaaf!
    Fijne dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Wilma! Als je eenmaal een ander model kent is het best makkelijk om er een aantal te maken..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.