Pagina's

dinsdag 18 oktober 2022

Kus. Kiss. Patroon. Pattern


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kleine kaart - Little card


Een week of 2 geleden liet ik
al een heel klein kaartje zien
en ook voor vandaag heb ik
een heel klein kaartje gemaakt.
Wel een lief kaartje.....toch?

Verschil - Difference


Dit kaartje bestaat uit 3 delen,
terwijl het vorige kaartje uit
4 gelijke delen bestond. Nog
een ander verschil is dat ik deze
keer maar 1 laagje heb gebruikt
en de 2 zijpanelen heb ik in het
midden voorzien van een rillijn.
Op deze manier blijft het
kaartje toch mooi staan.

Kus - Kiss

Jullie krijgen allemaal een kus,
kiss, van deze bijtjes en ik kan
jullie verzekeren dat deze kus,
kiss, geen pijn zal doen.

2011

Patroon, Pattern, Wit, White, Embossen, Bloemen, Flowers, Vlinders, Butterflies, Blaadjes, Leaves, Label, Tag, Spacer, Crealies, All4You, ALL4YOU,
In 2011 heb ik een geheel wit
vouwkaartje gemaakt en dat
kaartje kun je "hier" vinden.

Patroon - Pattern


Het patroon kun je "hier" vinden.
Wel even naar beneden scrollen.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

2 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.