Pagina's

zaterdag 27 maart 2021

Challenge no. 1 Girlz Rebel Challenge. Springflowers. Blossom - Bloesem


Felicitatiekaart met bloemen (bloesem). Congratulatory card with flowers (blossom).

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Girlz Rebel Challenge


Op het blog van Girlz Rebel Challenge
wordt om een kaart gevraagd met
3 kleuren (zie foto hieronder) en touw.
Het is de allereerste challenge op
dit blog van Claudia en Lisbeth.

Voor bovenstaand felicitatiekaartje
heb ik de 3 onderste kleuren gebruikt
samen met een stukje touw.
Het touw heb ik door de gaatjes
van de ovale stans geregen en 
nog een extra strikje toegevoegd.

Blossom - Bloesem

Close-up van het felicitatiekaartje met "Van harte" en het gebruikte touw. Close-up of the congratulatory card with "Congrats" (Dutch words) and the used rope.
Deze bloemen heb ik al eens eerder
gebruikt.....kijk "hier" maar eens.

Inspiratie - Inspiration

Inspiratiefoto van het blog Girlz Rebel Challenge. Inspiration photo from the blog Girlz Rebel Challenge.
En de inspiratie bronnen.

Challenge


Dus.....wil ik met dit kaartje
graag meedoen aan:

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

Stansset voor vierkanten. Die-cutting set for squares. Stansset voor vierkanten. Die-cutting set for squares. 2 stansen voor "Van harte". 2 dies for "Congratulations" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.