Pagina's

dinsdag 30 maart 2021

Challenge no. 1 Girlz Rebel Challenge. Hartelijk gefeliciteerd - Congratulations. Tulpen - Tulips


Een felicitatiekaartje met tulpen en een touwtje geregen door een ovale stans. A congratulatory card with tulips and a string threaded through an oval die.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Wat doe je als het papier en
het plaatje op de tafel liggen?

Natuurlijk.....nog een kaartje
maken en opnieuw heb ik
een felicitatiekaartje gemaakt.
Inmiddels groeit mijn aantal
felicitatiekaartjes gestaag, en
al staan de kaartjes overeind,
binnenkort moet ik een extra
grote doos tevoorschijn halen
om e.e.a. op te kunnen bergen.

Vraagje


Hoe bergen jullie kaartjes
voor de voorraad op?

Inspiratie - Inspiration

Inspiratiefoto van het blog Girlz Rebel Challenge. Inspiration photo from the blog Girlz Rebel Challenge.
En de inspiratie bronnen.

Voor bovenstaand felicitatiekaartje
heb ik nu 4 kleuren gebruikt
samen met een stukje touw.
Het touw heb ik door de gaatjes
van de stans geregen en deze keer
geen extra strikje toegevoegd.

Tulpen - Tulips


Een close-up van de tulpen op een ovale stans waar een touwtje door geregen is. A close-up of the tulips on an oval die with a string threaded through.
En dit is het plaatje wat ik nog
had liggen van jaaaaaren geleden.

En jaren geleden.....is al sinds 2016.
Toentertijd heb ik dit kaartje gemaakt
voor een workshop die ik mocht
 geven bij Creatief Centrum Heesch.
Creatief Centrum Heesch is gesloten
en daarom moest ik helaas stoppen
met het geven van de workshops.

Challenge


Met dit felicitatiekaartje
doe ik weer graag mee aan:

Het is de tweede keer dat ik
aan deze challenge meedoe.
Willen jullie weten hoe mijn eerste
kaartje eruit zag? Klik dan "hier".

Doe als een tulp en ga uit je bol,
bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

12 stanssen voor rechthoeken met stippen. 12 dies for rectangles with dots. 12 stanssen voor rechthoeken met dubbele stippen. 12 dies for rectangles with double dots. 4 stansen voor "hartelijk gefeliciteerd" met schaduw. 4 dies for "Happy Birthday" (the dutch words) with shadow.
Proud to be a designer for Crealies

3 opmerkingen:

  1. Fleurige kaart Wilma, mooi hoe je een randje maakt in het frame, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    mooie kaart heb je gemakt. Ik was de hele challenge vergeten, goed dat je me er aan herinnert...
    Ik bewaar mijn voorraadkaarten in een rekje aan de muur. Ik heb er een van Leenbakker en twee kleintjes van Action. Heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz rebel challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.