Pagina's

dinsdag 16 maart 2021

Van harte - Congratulations. Label - Tag. Harten - Hearts


Felicitatielabel/tag met heel veel harten, Congratulatory label/tag with lots of hearts

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Label - Tag


heb ik dit label, tag gestanst en
uiteraard ook het oplegvel.

Harten - Hearts


Op dit felicitatielabel, tag, heb ik
heel veel harten, hearts, geplakt
en die heb ik gestanst met behulp

Diverse harten op het label/tag, Various hearts on the label/tag
Al het "oranje-kleurige"-papier
komt van een placemat vandaan.

Vraag


In bijna alles zie ik mogelijkheden
om te gebruiken voor kaarten.
Hebben jullie dat nou ook?

De 3d-rozen op de harten, the 3d roses on the hearts
De 3d-rozen, roses, heb ik gekregen.
Helaas weet ik niet meer van wie!

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

Stansen voor grote labels, dies for big tags Stansen voor 4 harten, dies for 4 hearts 2 stansen voor Van harte, 2 dies for congratulations (dutch words)
Proud to be a designer for Crealies

3 opmerkingen:

  1. Hoi wat een mooi label heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve harten tag Wilma, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi met de harten en bloemen.
    Dat heb ik niet dat ik in alles mogelijkheden zie om te gebruiken. Maar sinds ik lay-outs maak, denk ik met foto's maken wel in lay-outs hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.