Pagina's

dinsdag 23 maart 2021

Flowers around the text stamp. Bloemen rondom de tekststempel


Een felicitatiekaartje met allemaal bloemen rondom een tekststempel. A birthday card with flowers all around a text stamp.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

zulke prachtige kaarten voorbij
komen dat ik zin kreeg om
weer eens een keertje mee te doen
aan de challenge.....en daarom heb
ik dit felicitatiekaartje gemaakt.

Flowers - Bloemen


Bloemen rondom de tekststempel "Hartelijk Gefeliciteerd". Flowers around the dutch text stamp "Hartelijk Gefeliciteerd" (Happy Birthday)..
Een een close-up van de mooie
Duo Font stempel in een frame
dat ik gemaakt heb met 
gestanst met XXL no. 95.

Challenge


Met dit felicitatiekaartje wil ik
dan ook graag meedoen aan:
Challenge 343 DCL

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Stans/Die:

Crealies Stencilzz & Maskzz:

Crealies Stempel/Stamp:
Stansset voor rechthoeken met een oud-Hollands randje. Die-cutting set for rectangles with rough edges. Diverse blendingstencils voor rechthoeken. Various blending stencils for rectangles. Clearstempels "hartelijk Gefeliciteerd" en "een fijne Verjaardag" in 2 verschillende lettertypes. Clear stamps "Happy Birthday" (Dutch words) and "a nice Birthday" (Dutch words) in 2 different fonts.
Proud to be a designer for Crealies

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart mooie bloem Wilma, ik wil deze challenge ook nog doen, weet alleen niet of het lukt, fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en supermooie kaart Wilma. Als ik deze kaart bij jou weer zie, bedenk ik me dat er zoveel manieren zijn om een kader te maken waar de tekst in kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemetjes, heel lief en teer en ze maken een prachtig kader voor je kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie Wilma !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige bloemetjes rondom dit kader Wilma. Er staat hier een pruimenboom volop in bloesem voor mijn raam, deze bloemetjes lijken daar wel een beetje op. Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met de leuke bloemetjes om de tekst heen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi deze kaart met bloemen Wilma! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Wilma! Echt voorjaar. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.