Pagina's

zondag 21 maart 2021

Mannenkaart - Men's card. Hartelijk gefeliciteerd - Congratulations. Gold - Goud - Glitter


Mannenkaart met silhouet-vogel en hartelijk gefeliciteerd. Men's card with silhouette bird and happy birthday.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Mannenkaart - Men's card


Zodra een idee voor een kaartje
"vorm" begint aan te nemen in
mijn hoofd, of als ik de inspiratie
van internet haal, start ik met
het maken van het kaartje.
Achteraf blijkt meestal wel, net
als bij 9 van de 10 andere keren,
dat het kaartje er uiteindelijk toch
geheel anders uit komt te zien
dan wat ik in gedachten had.

Hoe werkt dat bij jullie?

Gold - Goud - Glitter


Voor dit kaartje heb ik allereerst
met behulp van een stencil een pasta
(ijseffect) aangebracht, daaroverheen 
oxide inkt en daar weer overheen
de gouden, gold, glitter pasta.
Toen alles droog was met inkt
de zwarte vierkantjes aangebracht

Bird - Vogel


Silhouet-vogel op een gouden glitter achtergrond. Silhouette bird on a gold glitter background.
Het zwarte vogeltje komt goed
tot z'n recht op de gouden glitter.

Hartelijk gefeliciteerd
Congratulations


Hartelijk gefeliciteeerd met schaduw (kraft op zwart). Congratulations with shadow (kraft on black).
En de prachtige Wordzz with Shadow.
Congratulations oftewel hartelijk
gefeliciteerd.....kraft op zwart.

Challenge


Met dit mannenkaartje, men's card,
wil ik graag meedoen aan:
Challenge no. 157 Lift Challenge

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Stansen/Dies:

Crealies Basis/Basic:

Crealies Stencil/Mask:

Crealies Mixed Media:
Stansen voor rechthoeken, Dies for rectangles Stans voor silhouet vogel(s). Die for silhouette bird(s) 4 stansen voor hartelijk gefeliciteerd met schaduw. 4 dies for happy birthday with shadow
Dubbelzijdig klevend foam 1mm. Double sided adhesive 1mm Stencil/Mask met diverse vierkanten. Stencil/Mask with various squares Glitter pasta goud. Glitter paste gold
Proud to be a designer for Crealies

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie en apart ondergrond maakte je Wilma en de schattige vogel komt zeker mooi tot zijn recht. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben naarmate dat je bezig bent...
    Een fijne zondag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na je reactie op mijn blog gelijk even bij jou gekeken. Leuke dingen maak je! We zullen elkaar vast kunnen inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen hoe je de structuur hebt aangebracht, in verschillende lagen. Gaaf effect en een heel mooie kaart!! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met die structuur erop !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mixedvmedia kaart ! Mooi die glossy accenten er op! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma. Heel gaaf hoe je deze hebt gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je volger van mij bent geworden, je maakt leuke dingen,
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannenkaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er ging iets niet helemaal goed met het plaatsen van mijn reactie dus ik doe even een tweede poging. Ik vind het een prachtig mannenkaartje. Mooi hoe je de textuur laat zien in je close up, het effect is heel mooi. Bedankt voor het meedoen met onze Lifft challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf gemaakt! En deze kleurencombi vind ik altijd mooi zo samen.
    Ik heb eigenlijk nooit een plan. Wel inspiratie of een stempel of snijmal als uitgangspunt bv. De kaart groeit dan onder mijn handen.
    Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.