Pagina's

zaterdag 14 augustus 2021

Eva is bijzonder. Eva is special


Een geel/zwart kaartje met tekst "eva" en "zonder" en een plaatje van een bij voor "zonder". A yellow/black card with text "eva" and a bee with text that says she's special.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Eva is bijzonder
Eva is special


Het zal jullie wel duidelijk zijn
voor wie ik dit kaartje, label/tag
heb gemaakt! Jaaaaa.....voor Eva.

Bijen - Bees


Er lagen nog bijtjes op tafel en
ik had al een label/tag voor
iemand anders gemaakt.
Dat label/tag is "hier" te zien.

Eva, Max en Luc


Eva is voor Opa en Oma
heel bijzonder. Max en Luc
uiteraard ook, maar die kaartjes,
labels/tags, laat ik in een ander
blogbericht aan jullie zien.

Eva


Een geel/zwart kaartje, label/tag met tekst "eva" en "zonder" en een plaatje van een bij voor "zonder". A yellow/black card, label/tag with text "eva" and a bee with text that says she's special.
Dit kaartje, label/tag heb ik
haar nog niet gegeven en
daarom ben ik ontzettend
benieuwd naar haar reactie.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag met de bijtjes en hoe je de tekst hebt gedaan en natuurlijk in geel. Lekker vrolijk! Ik vind hem heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie voor Eva maakte je Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.