Pagina's

dinsdag 31 augustus 2021

Sleepyhead - Slaapkop of slaapmuts


Een kaart waarop iemand zit te doezelen in de zon. A card on which someone is dozing in the sun.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Sleepyhead
Slaapkop of slaapmuts


Is het nou slaapkop of slaapmuts?
Ik maak er maar een slaapkop van
want hij of zij heeft geen muts op.


Hij of zij zit wel super heerlijk
van het zonnetje te genieten.
Ik zou het zo over willen nemen
.....heerlijk doezelen in de zon.....

Uno no. 60


Hij of zij komt van Uno. no. 60
en je kunt hem of haar van kleur
voorzien.....elke willekeurige kleur.
Zolang je het papier in de stans
laat zitten krijg je een mooi wit
randje om al je vormpjes en
dan kun je lekker gaan puzzelen.

Mijn vorige kaartje


"Hier" kun je mijn vorige kaartje
met een zonaanbidder vinden.

Patternzz no. 01

Een kaart waarop iemand zit te doezelen in de zon. A card on which someone is dozing in the sun.
De zon van Patternzz no. 01 past
precies in de derde stans (van groot
naar klein) van XXL no. 52 en zo
groot is dit "zonnige" kaartje.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.


Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
3 A4-vellen maskeerpapier. 3 A4-sheets of masking paper. Set van 12 stansen voor rechthoeken met stippen. Set of 12 dies for rectangles with dots. Set van 12 stansen voor rechthoeken met dubbele stippen. Set of 12 dies for rectangles with double dots.
Set van 2 stansen om een zon met stippen te maken. Set of 2 dies to make a sun with dots. Set van 4 stansen om wolken met dubbele stippen te maken. Set of 4 dies to make clouds with double dots. Set van 7 stansen om een Chinese puzzel (tangram) te maken. Set of 7 dies to make a Chinese puzzle (tangram).
I am proud to be a designer for Crealies

1 opmerking:

  1. Ja hoor ik vind het ook een slaapkop op je mooie kaart Wilma.
    Wat een knap werk dat gepuzzel en ik vind de zon ook zo mooi gemaakt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.