Pagina's

zaterdag 7 augustus 2021

Tulpen in gieter voor Marianne. Tulips in watering can for Marianne


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor Marianne
For Marianne


Dit kaartje heb ik voor Marianne
gemaakt want zij was in juli jarig.

Ovalen - Ovals


Wat zijn die ovalen met die
kleine streepjes toch moooooi.
Ben jij het met mij eens?

Close-up "hartelijk"

Uit wit karton heb ik "hartelijk"
gestanst en eerst op felroze karton
en daarna op groen karton geplakt.

Glitter


Op bovenstaande foto is
het mooie glitter oranje
randje goed te zien, dezelfde
oranje kleur die je ook kunt
zien in de tulpen. Mooi hè?

Close-up "gefeliciteerd"

Het felroze karton heb ik nu
verwisseld met het groene karton.

Tulpen in gieter
Tulips in watering can

En de kaart nog een keer.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:
Crealies Stansen/Dies:
  
I am proud to be a designer for Crealies

4 opmerkingen:

  1. Vrolijke kaart in deze kleuren en wat een mooi bijpassend plaatje,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor de jarige.
    Maar jou kerstkaart vind ik een beauty.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! En zo leuk van kleur en vorm. Ik vind het ovaal inderdaad mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kleurrijk kaartje maakte je Wilma, word je helemaal vrolijk van xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.