Pagina's

donderdag 26 augustus 2021

Kaars - Candle


Een vierkante kerstkaart met frames gemaakt van cirkelstansen en een 3d-plaatje van een kaars met een bloem. A square Christmas-card with frames made from circle-dies and a 3d-image of a candle with a flower.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kaars - Candle


Voor het kerstkaartje van
vandaag heb ik opnieuw een
3d-plaatje gebruikt. 

Met liefde - With love


Even voor de goede orde:
ook dit kaartje heb ik met
liefde gemaakt. Ik schrijf dit
omdat Jantine zich de vorige
week afvroeg of dat kerstkaartje
echt wel met liefde, with love,
was gemaakt! Ik kan jullie en
Jantine verzekeren dat dat toch
echt wel zo is want ik heb dit
jaar nog geen plaatje hoeven
te plakken.....ik heb ze kant
en klaar gekregen.....dus kan
ik schrijven dat ook dit kaartje,
net als het vorige kaartje.....met
liefde, with love, is gemaakt.

Close-up cirkels

Een close-up van de gemaakte cirkelvormige frames. A close-up of the created circular frames.
ik gemaakt met 2 cirkel-stansen
die ik tegen elkaar heb aangelegd
en daarna heb "doorgedraaid".

Close-up kaars - candle

Een close-up van het 3d-plaatje, een kaars met een bloem. A close-up of the 3d-image, a candle with a flower.
En een close-up van het
gekregen 3d-plaatje. 

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 556 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs  ilma


Crealies Stansen/Dies:

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma mooie de de ringen geeft toch veel extra's aan de kaart.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kerstkaart Wilma.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top kaartje Wilma !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kaartje en wat een leuk idee die ringen op de achtergrond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de mooie cirkels Wilma....heel speciaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Wilma, je kunt wel zien dat de kaart met liefde gemaakt is.
    Wat een mooie cirkels en wat een bofkont dat je de plaatjes geknipt en geplakt gekregen hebt. Mooi papier en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele geruststelling ;-), handig dat je al die plaatjes geknipt aangeleverd hebt gekregen! Zeker als je zelf niet van knippen houdt, zoals je vorige week schreef... Maar ook dit is weer een prachtige kaart Wilma!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, leuk hoe je de cirkelstansjes gebruikt, zorgt voor een mooi effect!
    Groetjes
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart geworden, die cirkels doen het goed op de kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.