Pagina's

donderdag 19 augustus 2021

XMAS in 3d. Met liefde gemaakt. Made with Love


Een vierkant kerstkaartje met verschillende gestanste ovalen en een 3d-plaatje. A square Christmas-card with several die-cutted ovals and a 3D-image.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met liefde gemaakt
Made with Love


Ik vind het heerlijk om
kerstkaartjes te maken, al
zijn het eenvoudige kaartjes.

Aan het einde van dit jaar
heb ik er meer nodig dan
ik tot nu toe heb gemaakt.
Toch denk ik echt dat het
allemaal goed gaat komen.

3d


Het knippen van 3d-plaatjes
vind ik ook geen probleem,
alleen het plakken vind ik
maar een vervelend werkje.
Gelukkig heb ik nog enkele
3d-plaatjes klaar liggen.
Hebben jullie dat nou ook?

Close-up XMAS

Een close-up van "XMAS" op gestanste ovalen waarop de geƫmboste delen goed te zien zijn. A close-up of "XMAS" on die-cutted ovals showing the embossed areas.
Door, na het stansen, alles
te embossen zie je de
streepjes en de dotjes
van de stansen extra goed.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 555 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi kerstkaartje Wilma, leuk al diegekleurde laagjes.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Wilma.
    mooi gedaan met de ovaaltjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en die plaatjes blijven mooi! Ik vind het knippen en plakken heel rustgevend.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niets eenvoudig prachtig afgewerkt kaartje mooie plaatje en stansen.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kerstkaartje met de ovaaltjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuke kleuren en een mooi plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met die ovalen, Wilma.
    Klinkt alsof het niet helemaal met liefde gemaakt is, als je zo'n hekel hebt aan de 3d plaatjes :-D
    Ik vind het soms wel leuk om te knippen, dan knip vast in het vooruit, zodat ik ze later zo kan pakken.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje en uiteindelijk toch een mooi 3D plaatje! Ik maak nooit 3D plaatjes, ik krijg af en toe wel een wat die dan al klaar zijn! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart en ik vind knippen en plakken heerlijk Wilma.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een schitterende kerstkaart voor eze donderdag Wilma, heel leuk deze layout met die ovaaltjes en het 3D plaatje past er perfect bij
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Ik houd er ook nog steeds van om 3d plaatjes te knippen. Ik heb gelukkig nog geen last van bibberhanden, het knippen gaat me nog steeds goed af.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Ik heb hem opgeslagen, want ik vind de verdeling die je gedaan hebt erg leuk om zelf ook eer keer te maken met een 3D plaatje. Ik heb daar nog zoveel van.

    Liefs, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart Wilma.
    De layout heb je heel mooi gemaakt.
    Zelf vind ik 3d plaatjes knippen en plakken een heerlijk ontspannen werkje.
    Ik heb nog een doos vol plaatjes klaar liggen om verwerkt te worden op een kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry de FYI hoort er niet bij. Te snel getypt met de kleine toetsen op mijn mobiel

      Verwijderen
  15. Mooi Wilma! Ik heb nog een boel uitgeknipte kaartjes liggen! Altijd handig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan met die ovaaltjes ne dat embossen na het stansen heb ik altijd al gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma, Dat ging gisteren niet goed met het plaatsen van een reactie via mijn mobieltje. Nu toch maar weer op de laptop.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk zoals je het plaatje met de ovalen hebt gecombineerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie klassieke kaart met het 3D plaatje en de ovale malletjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En wat blijven die echte kerstkleuren toch mooi om mee te werken.
    Dat heb jij weer TOP gedaan.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kaart heb je gemaakt, mooi !
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.