Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Een beetje later dan later.

Hallo lieve Aagjes,

Gelukkig komt leuk nieuws nooit te laat.....toch?
Bovenstaande foto is van de verjaardagscandy die ik bij Kim heb gewonnen.
Kim nogmaals van ♥-e Gefeliciteerd en heel ♥-elijk dank voor deze GAVE candy en
dit bosje bloemen is voor jou.

Dan heb ik challenge nummer 2 bij Forever Friends gewonnen. Uiteraard heb ik Tineke al een mailtje gestuurd ☺☺☺.

En het laatste nieuwtje.....ik heb van "de andere" Wilma deze tag
ontvangen en mag nu 10 dingen over mezelf vertellen.
 
Wisten jullie dat ik:
  • ook vaak Aagje ben.....hihihi
  • eigenlijk een echte huismus ben
  • graag tijd spendeer aan mijn gezin
  • soms graag alleen ben om naar "mijn" muziek te luisteren
  • kan genieten van hele kleine dingen, van een vlinder of een vogel
  • graag kook
  • graag wandel door het bos en over het strand
  • mijn hobbytafel opgeruimd wil houden
  • me ergens volledig in kan verliezen.....in de goede zin van het woord
  • mee doe aan "Zon in de schoorsteen" van de Zonnebloem
Wilma.....jij krijgt van mij ook
een bosje bloemen

en 5 volgsters mogen deze tag overnemen en doorgeven. 

en last but not least.....
.....een echte doorzetter

Ik hoop dat jullie deze tag accepteren en ook weer door willen geven.

Liefs Wilma

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je leuke spulletjes.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist het allang, je bent gewoon een leuk mens!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    En een candy gewonnen en getagd, dus dubbel gefeliciteerd.
    Super hoor!!!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met al die verwennerij!!!!
    Je kunt voorlopig weer een poosje door met knutselen. En een geweldige Tilda zie ik er bij liggen..héél leuk!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hobbytafel opgeruimd houden is wat lastig he met onze hobby, dat ziet er gauw uit als chaos haha, maar je houdt gewoon van netjes, toch!

    Leuk Wilma dat ik je nu wat beter heb leren kennen, de mijne waren niet zo enthousiast, en voor mij was dit ook eenmalig.

    Gefeliciteerd met de leuke spulletjes, kun je weer even mee vooruit.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent echt een bofkont Wilma.
    Een candy gewonnen.
    Je bent Getagd.
    Het kan weer niet op met wilma.
    Van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Maak er wat moois van.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma,
    Gefeliciteerd hoor.Heel leuk dat je gewonnen hebt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws allemaal.
    Gefeliciteerd bofferd. Ben blij dat je jezelf ook onder de Aagjes schaart. En een opgeruimde hobbytafel is iets wat ik ook zo willen, maar dat lukt nooit langer dan een minuut.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wilma
    van harte gefeliciteerd en erg leuk om ietsie meer te lezen over jou persoontje:-))
    en veel plezier met de gewonnen prijs
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een opgeruimde hobbytafel.......mmmmmmm.....proberen wij ook...........maar ja dat lukt maar een paar minuten:)) gefeliciteerd met je gewonnen prijs en leuk wat meer over jezelf te lezen.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuke candy heb je gewonnen, en hartelijk gefeliciteerd met je prijs bij forever friends.
    en leuk om dingen van je teweten tekomen.
    weet ik toch weer een beetje meer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk bericht met allemaal leuke dingen.
    Gefeliciteerd met je candy's en geniet er lekker van.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, wat ben jij toch een bofkont. Gefeliciteerd met al je prijzen. Wat een leuke top 10 heb je gemaakt. Hou ook erg van het bos en het strand. Ik woon er gelukkig op 10 min vandaan. groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuke nieuwtjes allemaal!
    gefeliciteerd!
    Nog bedankt voor je warme berichtje!
    En natuurlijk voor de tag!
    Ik zet de tag op mijn site,
    maar ik ga er verder niks mee doen,
    dat is nu even te veel,
    maar ik ben wel vereerd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Wilma

    Zou je nog eens willen kijken op www.kaartenuitdagingen.blogspot.com
    naar mijn kaart. Ik heb er een boodschap voor je opgezet!
    Bedankt voor mijn blunder van de week!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.