Pagina's

zondag 11 september 2011

Een witte kerst

Dat zou toch wel heel erg leuk zijn.....een witte kerst. Of houden jullie niet van sneeuw?

Voor challenge nr. 107 bij Dutch Card Lovers heb ik deze kerstkaart gemaakt. De opdracht is deze keer een sketch en het gebruik van maar 1 kleur papier.
Vol enthousiasme ben ik aan deze kaart begonnen met 1 klein "probleempje".....de tekst. Dit heb ik opgelost door een zelfklevend stukje wit lint met tekst te gebruiken.
Een soortgelijke kaart wil ik nog gaan maken maar dan met een gouden lintje.

Gebruikte materialen:
Wit papier
Embossingfolder Christmas Stars 37-1936 van
Provo Craft
Nestabilities Stars Five S4-092 van Spellbinders
Kant 2x ± 11cm
Lint met tekst "Merry Christmas"
Scor-Tape "Premium"
Foamtape 2mm

Liefs Wilma

41 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma

    Wat een mooie witte kerstkaart, toevallig hoor ben ook net bezig met een witte kaart voor de kerst. Is best heel chique.

    Nog een fijne avond Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ik houd beslist niet van sneeuw !!! Maar wel van jouw kaart....wat is hij mooi. Ben natuurlijk ook benieuwd naar je uitvoering met het gouden lintje, dus afwachten...
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuut tuut! Jij bent snel !!en nog wel zo'n mooie kaart!! Mooi gedaan!
    Sneeuw vind ik wel leuk hoor! Lekker sfeervol!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik hou niet van sneeuw en ijs (wel vanachter het raam maar niet als ik er door heen moet) maar na deze hele zomer in een natte herfst te hebben gezeten zou ik het bijna toejuichen als we wel een echte winter krijgen die dan net zo mooi wordt als jouw kaart!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Ik vind je kaart erg mooie en stijlvol.
    Prachtig geheel.
    Ik vind het wel wat hebben hoor sneeuw en een witte kerst.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh ik ben gek op sneeuw, echt heerlijk om lekker in te spelen met mijn kids, haha ik vind het bijna jammer als ze geen zin hebben, want ja het is raar als ik alleen in de sneeuw ga spelen natuurlijk haha.
    Maar je kaart is super mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige witte kaart, erg mooi! Ik hou wel van een witte kerst, maar niet van een dik pak sneeuw...doe mij maar gewoon een dun wit laagje, voor de sfeer...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jajajaja hij is mooi wit en prachtig gemaakt.
    hele mooi kaart wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi wilma
    wat een geweldig mooie kaart en dat allemaal in een kleur,super
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is schitterend geworden. Witte kaarten blijven een lust voor het oog.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    die witte kaarten van jou,
    vind ik geweldig mooi,
    zo ook weer deze,
    het heeft gelijk iets chiques....
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOhhhh Wilma...zo stijlvol! En een hele leuke embosmal heb je gebruikt, ook je sterren doen het super op dit kaartje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma

    Ja ja dat is echt wit he?
    Wat een pracht kaart.
    Echt schitterend mooi gemaakt.
    Maar echte sneeuw vind ik niet zo.
    Maar als we het krijgen dan krijgen we het gratis.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo hee, ik vind het prachtig Wilma! Ik krijg al een kerstgevoel hier van. Super!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Nu ik dit zie, zou ik wel al uitkijken naar de kerstdagen! Van mij mag een witte kerst altijd, dat heeft toch wel iets vind ik. Goed opgelost om je tekst zo te doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, hoi,

    Wat een mooie witte kaart! Ik vind hem wel chic, ik denk dat het door de witte kleur komt. Heb ik zelf nog nooit gedaan...wit, toch eens gaan proberen, is toch erg mooi. Maar volgens mij heb ik dat wel eens vaker geroepen :).
    Een witte kerst...wil ik wel, de kans is groot, gezien de winters van de laatste jaren, best wel veel sneeuw gevallen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Wilma,
    Heel fijntjes.
    En een witte kerst vind ik wel heel erg mooi,als het maar niet te lang duurt.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een chique kaartje, prachtig zo in dat uni

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 1 kleur dat is voor jou geen probleem Wilma!
    Als ik dan mag raden, neem jij WIT. Ik heb 2 bewijzen op mijn schoorsteenmantel staan.
    Heel erg mooi hoor.
    Je kaart van zaterdag mag er ook wezen hoor.
    Fijne dag en lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig wit kaartje hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb nu nog even geen zin in sneeuw en kou, maar jou kaartje is SUPERMOOI! Prachtig zo helemaal in het wit.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is prachtig, misschien probeer ik het ook wel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben nog helemaal niet aan het najaar en de winter toe, maar je kaart is heel erg mooi, alles in het wit.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wilma, ik vind je kaart prachtig! Als je mijn blog bekijkt zou je het niet ze snel zeggen, maar ik houd heel erg van kleur-op-kleur, zoals bij jou nu wit-op-wit. Dus ik vind je kaart super!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De witte kaart is erg mooi, en die sneeuw vind ik wel mooi, maar wou ik toch effe mee wachten.
    We zitten nu in Drenthe nog steeds te wachten op de zon en die mooie nazomer !
    Je ster doos is een geweldig project!
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Очень красивая открытка.Лаконично все и со вкусом! Звезда проекта! Браво!

    С теплом, Елена!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige witte kaart,ik vind dat altijd erg mooi.Zelf maak ik ze ook af en toe.
    Voor mij ben je de WINNAAR!!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!! Maar ja...ik hou van wit, dat weet je...
    deze is wel heel erg stijlvol hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Wilma,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    Je hebt een hele stijlvolle smaak! Ook de vorig post heb ik vol verbazing bewonderd!
    Ik zie uit naar je volgende project!

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt ben dan wel niet dol op sneeuw maar zou het bijna worden door je kaart, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een super mooie en hele chique kaart zo helemaal in het wit! Prachtig!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Wilma, bedankt voor je lieve felicitatie op de verjaardag van mijn zoon. Leuk dat je er aan dacht.
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt zeg. Heel chique in het wit. Veel succes bij de challange.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha ha je hebt het wel heel letterlijk genomen ,je had ook in het zwart de tekst mogen stempelen hoor.Ik vindt hem wel schitterend geworden wilma.
    Bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie en chique kaart!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo zie je maar weer dat eenvoud prachtig kan zijn !!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oohh deze is prachtig Wilma wat is een witte kaart toch altijd sjiek hé geweldig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schitterende kerstkaart. De geemboste sterren zijn ook erg mooi. Toppie!
    Bedankt oor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een supermooie kaart Wilma! Dit is ook echt mijn smaak!

    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.